شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری

حوزه / حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری گفت: شهدای مدافع حرم با بذل جان خود مانع تعرض داعشی ها به حرم‌های ائمه اطهار (ع) شده و آن‌ها باعث ایجاد امنیت این روزهای کشور و منطقه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی موجود در کشور و منطقه مرهون خون شهدا است.

وی افزود: اگر شهدا و به‌ویژه در دوره کنونی شهدای مدافع حرم نبودند اکنون دشمنان در خاک وطن یکه‌تازی می‌کردند و آن‌ها باعث امنیت این روزهای کشور و منطقه شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به‌روز خبرنگار، اضافه کرد: روز خبرنگار یکی از روزهای مهم کشور است چراکه خبرنگاران شهید هم جان خود را در راه رسالت و کشور خود فدا کردند.

وی ادامه داد: همه خبرنگاران باید شهید صارمی و شهید امانی را الگوی کاری خود قرار داده و سه وظیفه اصلی تعهد، امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به ایام جابجایی و وضعیت مستأجران، تصریح کرد: این روزها ایام جابجایی مستأجران است و با توجه به مشکلات اقتصادی فراوانی که وجود دارد باید به آن‌ها کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید در این روزهای سخت هوای همدیگر را داشته باشیم و صاحبان خانه ها هم اگر به مستأجران خود سخت نگیرند قطعاً خداوند هم در روز قیامت به آن‌ها آسان می‌گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: در حقیقت سخت‌گیری نکردن به بنده‌های خدا دعای خیر مستأجران را به همراه دارد که نتیجه این دعاها را هم در دنیا و هم در آخرت می‌بینیم

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: باید رأفت و مهربانی را از پیامبران و امامان (ع) بیاموزیم و در هر کاری خداوند متعال را در نظر داشته باشیم تا به این طریق هم خلق خدا و هم خداوند از ما راضی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha