دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام احمد حسین شریفی

حوزه/ به نظر می‌رسد داغ بی‌اعتنایی دولت انقلابی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به آمریکا و اروپا و سیاست‌ خارجی عزتمندانه و حکیمانه دولت سیزدهم هنوز بر دل جریان غربزده سنگینی می‌کند. به همین دلیل، سعی می‌کنند به انحاء مختلف این سیاست را تحقیر کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی در یادداشتی آورده است:

در تعطیلات آخر هفته گذشته فرصتی دست داد تا نوشته‌های دو ماه گذشته پاره‌ای از مدعیان بزرگ روشنفکری در کشور را مرور کنم.

خلاصه مهم‌ترین مسائل و ایده‌های مورد بحث آنها عبارت است از:

یک. تشویق به «بی‌اعتنایی و بی‌تفاوتی مدنی در فضاهای عمومی» (که از مهمترین نمودهای رفتاری و ظاهری فردگرایی لیبرالی است) به عنوان یکی از نشانه‌های «مدنیت»! و تفسیر امربه معروف و نهی از منکر به عنوان نشانه «بربریت»! و «دخالت در حریم خصوصی دیگران در فضاهای عمومی»!

دو. دفاع از «چندآمیزشی بودن انسان»! به هدف غیرت‌سوزی و توجیه خیانت زنان متأهل و طبیعی جلوه دادن آن! و ناطبیعی جلوه دادن غیرت و عفت و حیا!

سه. سیاه‌نمایی پررنگ و بی‌محابای فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علمی؛ تا جایی که یکی از مدعیان و بزرگان این جریان بدون هیچ شرم و حیایی چنین نوشته بود: «ما دائمأ در سوگ از دست دادن هموطنانمان بخاطر استفاده از هواپیماهای ۵۰ سال پیش هستیم.»!

چهار. مناسک‌ستیزی و به سخره گرفتن شعائر دینی و تفسیر مجالس حسینی و هیئات عزاداری به عنوان «لشکرکشی مذهبی»، «مذهب خیابانی» و «ابزاری برای تزویر»!

پنج. دفاع از دیاثت سیاسی در قالب لزوم رابطه بی‌قید و شرط با آمریکا؛ به نظر می‌رسد داغ بی‌اعتنایی دولت انقلابی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به آمریکا و اروپا و سیاست‌ خارجی عزتمندانه و حکیمانه دولت سیزدهم هنوز بر دل جریان غربزده سنگینی می‌کند. به همین دلیل، سعی می‌کنند به انحاء مختلف این سیاست را تحقیر کنند؛ تبیین دشمنی‌های آمریکا و انگلستان علیه ایران و ملت ایران را «توهم توطئه» می‌دانند و به توهم‌پراکنی درباره چرایی توطئه‌اندیشی ایرانیان! می‌پردازند؛ تا جایی که بی‌شرمانه، دولتمردان ویتنامی را به دلیل فراموش کردن قتل‌عام دو میلیون نفر از شهروندانشان توسط آمریکا و هم‌پیمان شدن با آمریکا برای مقابله با توسعه‌طلبی چین را به عنوان الگویی برای دولتمردان جمهوری اسلامی معرفی می‌کنند!

شش. برجسته‌سازی و طرح مستمر و دائمی مسأله اختلاس و فساد مالی دولتمردان؛ بدون کوچکترین اشاره‌ای به اینکه در حال حاضر بزرگترین مدعی مبارزه با فساد و اختلاس خود دولت انقلابی و مجلس و قوه قضائیه است؛ و بدون اشاره به اینکه دولت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی جوایز تشویقی ویژه‌ای برای کسانی که اختلاس یا فسادی را گزارش دهند، در نظر گرفته است. [به نظر می‌رسد مکمل این جوایز تشویقی برای سوت‌زنان، لازم است برای سیاه‌نمایانی که بدون هیچ سندی دائما سخن از اختلاس دولتمردان می‌گویند، نیز جرم و جریمه‌ای بازدارنده تعیین شود.]

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha