پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
جهادگر

حوزه/ با حضور ۵۰۰ جهادگر رزمایش «فاطمی۳» در شهرستان قروه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، رزمایش جهادگران فاطمی ۳ امروز با حضور ۵۰۰ نفر از جهادگران شهرستان قروه آغاز گردید.

در مراسم آغازین این رزمایش، سرهنگ صادق جمالی فرمانده سپاه ناحیه قروه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرگاه که گروه‌های جهادی به کاری ورود پیدا کرده‌اند، شاهد برکات بسیار خوبی بوده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه قروه ادامه داد: جهادگران با عشق و علاقه ویژه‌ای به اسلام و انقلاب به مردم و این کشور خدمات رسانی می‌کنند و همین امر باعث تقویت روحیه جهادگران شده است.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه باید در هر کاری روحیه جهادی مقدم باشد، گفت: جهادگر کسی است که در انجام کارها توجه اصلیش به رضایت خداوند متعال می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه قروه در ادامه با تقدیر از بانیان برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در شهرستان قروه، عنوان کرد: این رزمایش در بخش‌های مختلفی همانند پزشکی، عمرانی، فرهنگی، میز خدمت، خدمت مومنانه، تهیه جهیزیه، واکسیناسیون دام، امور آموزشی و نیز آزادسازی زندانیان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه قروه ادامه داد: این رزمایش از امروز به مدت۱۰ روز در سطح روستاها و مناطق محروم و دور افتاده شهرستان قروه با حضور جهادگران برگزار می‌گردد.

سرهنگ جمالی در پایان خاطرنشان کرد: جهادگران در این رزمایش در قالب ۵۰ گروه در خدمت مردم در حوزه‌های مختلف حضور خواهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha