شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از دغدغه‌های همیشه دلسوزان نظام این بوده که مسئولان از برگزاری جلسات بی‌فایده و تکراری و طولانی دوری کنند بنابراین امیدواریم که جلسات ما جلساتی پربار و نتیجه بخش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، اظهار داشت: باید اقدامات و خدمات نظام به ملت، به خوبی تشریح و بیان شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با این وجود نباید منکر مشکلات موجود در کشور باشیم، ولی انصاف نیست که این همه این مشکلات را ناشی از کم کاری مدیران و مسئولان دانست.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات کشور با جهاد تبیین قابل حل است، یادآور شد: بالعکس آنچه که دشمنان می‌گویند ما فرار نخبه در کشور نداریم و طبق آخرین آمار ۱۲۰ هزار نخبه و نیز استاد در دانشگاه‌های کشور مشغول خدمت و تدریس هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: نباید اجازه دهیم که تبلیغات دشمن زمینه دلسردی ما از نظام و انقلاب و ملت را فراهم آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برای راندمان بهتر و بیشتر و نیز خدمت شایسته به ملت ایران باید عناصری همانند خلاقیت و ابتکار و نوآوری را در اولویت کاری خویش قرار دهند.

وی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های همیشه دلسوزان نظام این بوده که مسئولان از برگزاری جلسات بی‌فایده و تکراری و طولانی دوری کنند، بنابراین امیدواریم که جلسات ما جلساتی پربار و نتیجه بخش باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتظار داریم مدیران دیدارهای خود با مردم برای حل مشکلات آنان را بیشتر کنند و اجازه ندهند که بین آنها و جامعه دیوار ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha