سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اردبیل 2.jpg

حوزه / معاون آموزش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی این واحد حوزوی خبر داد.

لیلا دولت‌زاده معاون آموزش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل تنها واحد حوزوی خواهران استان است که علاوه بر پذیرش در مقطع سطح دو یا کارشناسی، می‌تواند در چندین رشته مقطع سطح سه یا کارشناسی ارشد طلبه جذب کند.

وی افزود: در حال حاضر این واحد حوزوی قابلیت پذیرش طلبه در دو رشته تفسیر و علوم قرآن و فقه و اصول در مقطع سطح سه یا کارشناسی ارشد را دارد و تلاش می‌کنیم تا مجوز رشته‌های تحصیلی متعدد را از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور اخذ کنیم.

معاون آموزش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل، با اشاره به اینکه زمان برگزاری مصاحبه‌ طلاب مقطع سطح دو از ۹ تا ۱۹ مرداد و مقطع سطح سه از ۱۴ تا ۱۷ ماه جاری است، گفت: بیش از ۵۰ نفر در مقطع سطح ۲ و قریب به ۴۰ نفر از خواهران در مقطع سطح سه پس از قبولی در آزمون کتبی به مرحله مصاحبه دعوت شده‌اند.

دولت‌زاده آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را از ۲۷ شهریورماه اعلام کرد و یادآور شد: نتایج فرایند مصاحبه ۱۴ شهریورماه اعلام می‌شود و خواهران متقاضی می‌توانند نتیجه را در صفحه شخصی خود مشاهده کنند.

بر پایه این گزارش، مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل به عنوان بزرگترین واحد حوزوی خواهران شمالغرب کشور، تحت زعامت حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و علاوه بر پذیرش در مقطع سطح دو یا کارشناسی، سطح سه یا کارشناسی ارشد، در صدد فراهم‌کردن زمینه برای پذیرش خواهران طلبه در مقطع سطح چهار یا دکتری می‌باشد.

مصاحبه متقاضیان ورود به مدرسه علمیه خواهران اردبیل انجام شد

مصاحبه متقاضیان ورود به مدرسه علمیه خواهران اردبیل انجام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha