دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
متقاضیان تدریس

حوزه/ مصاحبه علمی مهارتی داوطلبان تدریس مقطع سطح دو و مقطع عالی (سطح سه) مدارس علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.

راضیه شکرانی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اعلام خبر برگزاری مصاحبه علمی مهارتی داوطلبان تدریس، اظهار داشت: ارزیابی داوطلبان تدریس مدارس علمیه خواهران مقطع سطح دو و مقطع عالی (سطح سه) استان از سوم مرداد به مدت ۱۰ روز در محل مدیریت استان اصفهان انجام شد.

وی هدف از ارزیابی اساتید را تأمین استاد مورد نیاز مدارس به‌ویژه مدارس شهرستانهای استان عنوان کرد و گفت: پس از بررسی نیاز مدارس جهت تامین استاد، از طلاب دعوت به عمل آمد که در فراخوان جذب مُدرّس شرکت و نیاز مدارس را مرتفع کنند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۱۹۰ نفر داوطلب از میان طلاب مقاطع عالی و تخصصی در این فراخوان شرکت کردند که از بین آنان، حائزین شرایط شناسایی و به مصاحبه دعوت شدند.

شکرانی یادآور شد: داوطلبان تدریس مدارس علمیه خواهران استان اصفهان در هفت گرایش ادبیات عرب، فقه و اصول، زن در اسلام، تاریخ، فلسفه و منطق، عقاید و کلام و علوم حدیثی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان اظهار کرد: داوطلبان این دوره پس از تست روانشناختی و مصاحبه عمومی جهت تدریس به مدارس علمیه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha