شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تقدیر مرکز پزشکی حج و زیارت از خدمات درمانی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)

حوزه/ مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه فعالیت بهداشت و درمان موکب آستان مقدس بانوی کرامت با همکاری مجموعه هلال احمر استان قم و حضور ۴۰ نفر از تیم درمانی انجام خواهد شد، افزود: خدماتی از قبیل ویزیت پزشک، مشاوره پزشکی، آمبولانس، تزریقات، ارائه دارو و... در بخش دارالشفای موکب به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی غلامرضایی با بیان اینکه دارالشفای موکب آستان مقدس بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ در ایام اربعین فعال می شود، اظهار کرد: دارالشفای موکب در بخش های مختلف خواهران، برادران و کودکان به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی زائران می پردازد.

وی با بیان اینکه فعالیت بهداشت و درمان موکب آستان مقدس بانوی کرامت با همکاری مجموعه هلال احمر استان قم و با حضور حدود ۴۰ نفر از تیم درمانی انجام خواهد شد، افزود: خدماتی از قبیل ویزیت پزشک، مشاوره پزشکی، آمبولانس، تزریقات، ارائه دارو و … در بخش دارالشفای موکب به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: خادمان این موکب به عنوان تنها موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در عمود ۱۰۸۰ تمام تلاش خود را برای انجام خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام با بهرمندی از تیم متبحر پزشکی و پرستاری خواهند داشت تا انشاء الله مورد رضایت کریمه اهل بیت(س) و حضرت اباعبدالله(ع) و مورد قبول خدای متعال قرار گیرد.

وی ادامه داد: علاقه مندان به مشارکت در برپایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها می توانند وجوه خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲، مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir و یا ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ به این موکب اختصاص دهند.

غلامرضایی گفت: همچنین علاقه مندان برای مشارکت غیرنقدی (نذر کالا) می توانند به دفاتر هدایا و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت واقع در حرم مطهر مراجعه و یا با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۷۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha