دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی پوررادی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای استان تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

۱۷ مرداد ماه یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه خبر و اطلاع رسانی شهید ” محمود صارمی” است که برای نشر حقیقت و واقعیت شهید شد و نگاهی ژرف به تلاش‌های این بزرگ مرد می‌رساند که خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی، اهتمام می‌ورزند و روز خبرنگار یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های این قشر فرهیخته جامعه است.

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری مشتاق آگاهی و دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات است و در این بین انعکاس صحیح و سریع اخبار و اطلاعات جز با تلاش خبرنگاران ممکن نخواهد بود.

خبرنگاران آگاه در بیان حقایق مسئول‌تر هستند، مسئول در قبال ملت و کشور، مسئول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسئول در قبال منافع ملی، مسئول در قبال تهاجم فکری و اندیشه‌ای بیگانه‌ به مرزهای فرهنگی، مسئول در قبال اخلاق جامعه، مسئول در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‌های اداره ‌کنندگان کشور و این مسئولیت و مسئولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی‌آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می‌رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی‌بیند.

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامی داشت نام و یاد شهید محمود صارمی و پاسداشت شهدای خبرنگاری است که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند، فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را بر تمامی خبرنگاران این مرز و بوم تبریک می‌گویم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha