دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری جلسات آسیب شناسی امور پژوهشی طلاب مدارس علمیه سطح سه خواهران خوزستان

نشست مدیران مدارس علمیه تخصصی سطح سه و چهار و معاونین پژوهش مدارس خواهران خوزستان به منظور آسیب شناسی و برنامه ریزی امور پژوهشی طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست مدیران مدارس علمیه تخصصی سطح سه و چهار به همراه معاونین پژوهش این مدارس با مدیر و معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان امروز به منظور آسیب شناسی و برنامه ریزی امور پژوهشی طلاب برگزار شد.

در این نشست، خانم مطوس معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به اهمیت پژوهش گفت: توسعه علمی و فرهنگی بدون پرداختن به امر پژوهش با موفقیت چندانی همراه نخواهد بود و در واقع پژوهش موتور محرک پیشرفت به شمار می‌آید، لذا اگر پژوهشی نشود، دانش افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور آسیب شناسی عملکرد پژوهشی مدارس سطح سه در سال گذشته و در راستای برنامه ۵ ساله مدیریت حوزه های علمیه خواهران، این مدیریت با تشکیل سلسله جلساتی با حضور مدیران و معاونین پژوهش، مسائل پژوهشی طلاب مدارس تخصصی خواهران استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان با بیان اینکه سلسله جلسات آسیب شناسی امور پژوهشی حول سه محور اساسی است، افزود: محور اول بررسی عملکرد مدارس در بخش فعالیت‌های الزامی و غیرالزامی پژوهشی، محور دوم تعریف برنامه‌های ارتقایی متناسب با اقتضائات شهرستان و نیاز طلاب مدرسه برای سال جاری و محور سوم رفع مشکلات طلاب در خصوص تدوین پایان نامه به صورت مستمر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha