دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست هم اندیشی مبلغان تخصصی آسیب های اجتماعی با معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه

حوزه/معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: امروز بیش از ۵۰ رشته گرایش حوزه ویژه تبلیغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، امروز در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی خود با گروه‌های تبلیغی و دست اندرکاران تبلیغ در نشستی با مبلغان تخصصی عرصه تبلیغ که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: پس از سخنرانی مقام معظم رهبری شوری در حوزه راه خواهد افتاد و گروه‌هایی برای پیگیری مطالبات ایشان تشکیل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مطالبه دارند که تبلیغ باید اولویت نخست حوزه باشد، مطرح کرد: در این راستا نیز طرح‌های مختلفی در قالب بلند مدت و کوتاه مدت زود بازده درنظر داریم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه تاکنون ۶ جلسه با گروه‌های تخصصی تبلیغی برگزار شده است، عنوان کرد: در این جلسات به دنبال ایجاد طرح‌ها و راهکارهای موثر در راستا دغدغه‌های مقام معظم رهبری هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این جلسات از طرح‌ها و ایده‌ها استفاده خواهیم کرد، اظهار کرد: این مطالب از میدان‌های اقدام و عمل برآمده و از روی دلسوزی است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با بیان اینکه باید تبلیغ را تخصصی کرد، خاطرنشان کرد: اگر به سمت تبلیغ‌های تخصصی حرکت کنیم، قطعا اقدامات بهتری صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از ۵۰ رشته گرایش حوزه ویژه تبلیغ داریم، تصریح کرد: از این تعداد تنها حدود ۱۰ رشته درحال انجام است و مابقی درحال گذراندن مراحل علمی هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه ادامه داد: برای تمام آسیب‌های اجتماعی و گرایشات مختلف باید رشته گرایش‌های تبلیغی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر تولید روش و محتوا تاکید داشتند، یادآور شد: ایشان فرمودند این روش و محتوا باید تهاجمی بوده و بر فکر و اندیشه دیگران نفوذ کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با اشاره به اینکه حمایت از مبلغ یک موضوع اساسی، ریشه‌ای و به حق است، بیان کرد: به عنوان حوزه تنها متولی تبلیغ نیستیم و سازمان‌هایی در کشور وجود دارند که تنها خودشان را سازمان تبلیغی می‌دانند.

وی ابراز کرد: حوزه توانسته است ۳۲ هزار مبلغ را تحت پوشش خود قرار دهد و این نشان از اهتمام حوزه به این موضوع دارد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری انتظار تحول از حوزه دارند، اظهار داشت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های مختلف به این نقطه برسیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha