دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جلسه هم اندیشی ائمه جماعات و اساتید تبلیغ با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه با بیان اینکه حوزه باید مجتمعی برای بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد، گفت: مجتمع، شامل مجموعه‌ای است که سه رویکرد آموزشی، پژوهشی و تولیدی را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی خود با گروه‌های تبلیغی و دست اندرکاران تبلیغ در نشستی با فعالان عرصه گیم که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در عرصه تبلیغ، مسئولین حوزه احساس وظیفه کردند.

وی با اشاره به اینکه شورای ویژه مطالبات مقام معظم رهبری تشکیل شده است، مطرح کرد: حوزه پرشور و با هیجان وارد عرصه شده‌ است تا مطالبات مقام معظم رهبری را دنبال کند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه با بیان اینکه در طول سالیان گذشته بسیاری از مطالبات مقام معظم رهبری پیگیری و به نتیجه رسیده است، عنوان کرد: در عرصه تبلیغ نیز نسبت به سالیان گذشته حوزه پیشرفت‌های بسیاری داشته است ولی هنوز تا رضایت مقام معظم رهبری فاصله داریم.

وی با اشاره به اینکه جلساتی را برای شنیدن نظرات و ایده‌های کارشناسان برگزار کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: امروز دهمین جلسه در راستای بیان طرح‌ها و ایده‌ها برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با بیان اینکه حوزه باید مجتمعی برای بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد، تصریح کرد: مجتمع، مجموعه‌ای است که سه رویکرد آموزشی، پژوهشی و تولیدی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این مجتمع نگاه ایده‌آل است، یادآور شد: تا رسیدن به این مرحله نیازمند گام‌ها و قدم‌های کوچک و مؤثری هستیم که باید با برنامه‌ریزی طی شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه با بیان اینکه حمایت، راه‌های مختلفی دارد، ابراز کرد: اگرچه حمایت باید انجام شود، ولی باید دیدگاه‌ها واقع‌بینانه باشد و این صنعت به سمت خودکفایی برود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha