دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست هم اندیشی هنرمندان حوزوی با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری تبلیغ باید اولویت حوزه باشد و برای تحقق این موضوع نیازمند بازطراحی حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی خود با گروه‌های تبلیغی و دست اندرکاران تبلیغ در نشستی با ائمه جماعات و مبلغان موفق مساجد قم که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار کرد: موضوع این جلسات سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تبلیغ است.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری مسئولیت حوزه در خصوص تبلیغ را سنگین‌تر کرده است، مطرح کرد: در این سلسله نشست‌ها از ظرفیت گروه‌های مختلفی بهره‌مند شده‌ایم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ایده‌ها و طرح‌ها در این جلسات اولویت نخست است، عنوان کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری جلسات بسیاری در سطح حوزه و معاونت‌های مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه شورایی در این راستا با حضور معاونت‌های مختلف حوزه تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: همچنین جلسات جداگانه معاونت‌ها با مجموعه‌ها و گروه‌های مختلف خود نیز درحال برگزاری است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با بیان اینکه در این جلسات گفتمان تبلیغ گسترش پیدا می‌کند، تصریح کرد: همچنین در این جلسات از نظرات مثبت برای بازطراحی حوزه، استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی برای فعال شدن مساجد درحال اجرا است، یادآور شد: مجموعه‌های مختلف ازجمله سپاه، سازمان تبلیغات، مرکز مدیریت حوزه و ... طرح‌هایی در این راستا دارند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ستاد راهبری مسجد نیز در حوزه وجود دارد، ابراز کرد: ائمه جماعات می‌توانند نظرات خود را به این ستاد منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه باید محتوا و روش‌های مناسب تولید کرده و در اختیار مبلغین قرار دهیم، بیان کرد: در مسیر تهیه سرفصل‌های تولید محتواها و روش‌ها از تجربیات گروه‌ها و افراد مختلف نیز بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha