چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
شهدای روحانی همدان

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان اعلام کرد: یادواره شهدای روحانی استان با عنوان "عهد سرخ از حجره تا سنگر" شنبه ۲۸ مرداد با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محسن تیموری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در سال جاری، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برگزاری یادواره شهدا برای هر قشر به صورت مجزا قبل از برگزاری کنگره اصلی در مهرماه است و لذا در این راستا کنگره شهدای روحانی نیز برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه هدف از این کار بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های اقشار مختلف در دروان دفاع مقدس، خصوصا برای نسل جوان است، گفت: یادواره شهدای روحانی استان با عنوان "عهد سرخ از حجره تا سنگر" شنبه ۲۸ مرداد با سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با اشاره به اینکه ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده نیز به عنوان مداح در این مراسم حاضر خواهد شد، یادآور شد: مکان مراسم حسینیه امام خمینی(ره) همدان و زمان مراسم هم از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر خواهد بود.

وی از همه روحانیون و مردم دارالمجاهدین همدان دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha