یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم با پرداختن به موضوع انتخابات مجلس ابراز داشت: اهمیت انتخابات به این است که محل نمایش اقتدار نظام است، در فرصت باقی مانده آنهایی که احساس توانمندی وتکلیف می کنند ثبت نام کنند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) گفت: زمان‌ شناسی و حرکت دقیق و کاربردی آن پیامبر نهضت عاشورا، یکی از برجسته ترین جلوه نورانی زندگی آن چراغ تابان است. صحیفه سجّادیه دعاست؛ امّا درس است. گریه های سیاسی امام مبنای تبیین نهضت عاشوراست.

وی با تحلیل بیانات رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش و کارکنان ناوگروه ۸۶ گفت: مأموریت موفق و افتخارآمیز این ناوگروه نشان همت بلند، اراده راسخ، اعتماد به‌نفس، قدرت طراحی، دانش پیشرفته نظامی، مدیریت کارآمد و «شجاعت و استقامت در مقابل سختی‌ها» است. اعزام ناوهای آمریکایی به خلیج فارس تهدیدهای توخالی است و در تیررس موشک های ماست.

وی با اشاره به موضوع مهار تورم گفت: برنامه‌ریزی برای مهار تورم و رشد تولید با فرض وجود تحریم‌ها، الزاماً نیازمند تثبیت ارز است و کنترل نرخ ارز برای دوره‌ای مشخص یک الزام راهبردی است و نه یک انتخاب.

حجت الاسلام محمدی کنترل عرضه ارز، مدیریت تقاضای ارز، تعیین نرخ ارز با هدف تحرک تولید و دلارزدایی را چهار رکن سیاست تثبیت نرخ ارز در شرایط تحریم عنوان کرد.

امام جمعه جم با پرداختن به موضوع انتخابات مجلس ابراز داشت: اهمیت انتخابات به این است که محل نمایش اقتدار نظام است و در فرصت باقی مانده آنهایی که احساس توانمندی وتکلیف می کنند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha