دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء، در آیین افتتاح دوره توانمند سازی، دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی و اجتماعی، دانشگاه های استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دانشگاه باید عزت و اقتدار انقلاب را در تمام عرصه ها تبیین کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در آیین افتتاح دوره توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی و اجتماعی دانشگاه های استان کرمانشاه، گفت: «تبیین توحید» عامل وحدت پیامبران الهی بوده است.

امام جمعه کرمانشاه با تسلیت شهادت حضرت امام سجاد(ع)، گفت: امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) تبیین گران رسالت عاشورا بودند و اگر وجود شریف آن بزرگان نبود، عظمت نهضت امام حسین(ع) به امروز نمی رسید.

وی با مهم دانستن عنصر دین اظهار کرد: دین یک حقیقت بیشتر نیست و این حقیقت بزرگ از زمان حضرت آدم(ع) تاکنون فقط یک مسئله است که همانا آن تسلیم بودن در برابر خدا و احکام نورانی آن است.

آیت الله علما در خصوص ضرورت و اهمیت تبیین یادآور شد: باید تبیین کنیم تا همگان بدانند به چه قیمتی ما در این جایگاه قرار گرفته ایم، یعنی قبل از انقلاب اسلامی چگونه بوده ایم و امروز چگونه هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با دعوت از دانشگاهیان برای حضور فعال در جهاد تبیین، تصریح کرد: از اساتید و دانشجویان محترم می خواهم در عرصه «جهاد تبیین» ورود کرده و این موهبت بلند مقدار را برای همگان و آحاد جامعه روشن نمایند.

دستاوردهای انقلاب برای دانشجویان تبیین شود

دستاوردهای انقلاب برای دانشجویان تبیین شود

دستاوردهای انقلاب برای دانشجویان تبیین شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha