یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار رفیعی

حوزه / فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: نیروهای مسلح دست هر دزد را در خارج از مرزها که قصد تعرض داشته باشد، قطع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزار ی «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان قزوین که در مجتمع لاله قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اگر دشمن را خوب بشناسیم، نقاط ضعف او را پیدا خواهیم کرد و به این ترتیب شکست دشمن برای ما راحت می‌شود.

فرمانده سپاه سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمن در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ دست به ایجاد یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار زد و با دستگاه دروغ‌سازی خود در صدد آلوده کردن فضای فرهنگی و رسانه‌ای کشور بود، با این حال ورق برگشت و آنها در این جنگ ترکیبی شکست خوردند و امروز با خفت باید داستان پیروزی ما در این جنگ ترکیبی و شناختی را از رسانه‌های انقلاب بشنوند.

وی ادامه داد: برای ما تفاوتی نمی‌کند در کجا و چه نقطه‌ای در حال خدمت باشیم، اینکه بتوانیم در هر جایگاهی اثرگذاری لازم را داشته باشیم ملاک است و این شوق اثرگذاری در ما جاری است.

سردار رفیعی آتانی بیان کرد: اصحاب رسانه، افسران امروز جنگ ترکیبی و رسانه‌ای هستند، جنگ تمام عیاری که مستکبران و دشمنان جمهوری اسلامی با به‌روزترین تسلیحات فرهنگی و رسانه به آن ورود پیدا کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در جریان اغتشاشات اخیر دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تمام قوای خود چه در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای و چه در حوزه نظامی ورود پیدا کردند، اما این اصحاب رسانه بودند که با حضور فعال و جهادی در جبهه رسانه و با استفاده از ظرفیت جهاد تبیین فریب خوردگان را هوشیار کردند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: نیروهای مسلح دست هر دزد را در خارج از مرزها که قصد تعرض داشته باشد، قطع خواهند کرد.

سردار آتانی اظهار کرد: آمریکا در تاریخ ۲۵۰ ساله خود بارها قانون اساسی را تغییر داد اما برای تحقق اهداف سلطه گرانه خویش دو اصل قانون اساسی تغییر نکرده و می‌گویند ارزش‌های آمریکا را بر جهان حاکم کنیم.

وی ادامه داد: ۴۵ سال است که دشمنان انقلاب راهبردهای مختلف را آزمایش کردند، اما موفق نشدند، لذا باید همه توان و ظرفیت خود را به میدان بیاوریم و هیچ وقت نباید دشمن را کوچک بشماریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha