شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ف

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل گفت: با توجه به علاقه‌مندی و اطمینان خاصی که مردم نسبت به حوزه‌های علمیه دارند قطعا اخباری هم که از طریق خبرگزاری رسمی حوزه منتشر می‌شود تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر رسانه‌ها در بین افکار عمومی جامعه و حتی بین الملل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران به نقش اصحاب رسانه در امید آفرینی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگاران علاوه بر امید آفرینی و برجسته نمودن دستاوردهای نظام اسلامی ایران، باید نشاط واقعی را در دستور کار خودشان قرار دهند.

حجت الاسلام سلیمانی، حفظ اصل نظام و انقلاب را ضروری دانست و یادآورشد: خبرنگار نباید خبری را منتشر نماید که موجب تضعیف نظام، دلسردی مسئولان و مردم شود.

امام جمعه آران و بیدگل به نقش ارزشمند خبرگزاری حوزه در انتشار اخبار ارزشی، حوزوی، اجتماعی و فرهنگی منطقه کاشان اشاره کرد و گفت: خبرگزاری حوزه در منطقه کاشان نمره بسیار خوبی را در بین رسانه‌های دیگر می‌گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به علاقه‌مندی و اطمینان خاصی که مردم نسبت به حوزه‌های علمیه دارند قطعا اخباری هم که از طریق خبرگزاری رسمی حوزه منتشر می‌شود تأثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر رسانه‌ها در بین افکار عمومی جامعه و حتی بین الملل دارد.

حجت الاسلام سلیمانی بر لزوم آگاهی مسئولان و مردم به نقش خبرنگاران در سطح جامعه تأکید کرد و با بیان اینکه روابط عمومی‌ ادارات باید ارتباط بیشتری با اصحاب رسانه داشته باشند، خاطرنشان کرد: به دلیل تأثیرگذاری که رسانه ها در سطح جامعه دارند مسئولان با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات لازم آنها را در رسالت خطیری که عهده دار هستند یاری نمایند.

امام جمعه آران و بیدگل به گله‌مندی مقام معظم رهبری پیرامون تبلیغ در دیدار با حوزویان اشاره کرد و گفت: برای عملیاتی شدن فرمایشات رهبری پیرامون تبلیغ علاوه بر حوزویان و مبلغین، مسئولان نیز باید تسهیلات لازم برای بیان دستاوردهای نظام در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha