شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جهاد کبیر قرآنی و تربیتی

حوزه / مسئول گروه تبلیغی، فرهنگی، جهادی هیئت نور ولایت از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کریم با حضور ۲۰۰نفر مربی در یاسوج خبر داد.

حجت الاسلام علی امینی اطهر مسئول گروه تبلیغی، فرهنگی، جهادی هیئت نور ولایت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج از برگزاری دوره تخصصی تربیت مربی قرآن کریم (روخوانی، روش حفظ، تجوید، صوت و لحن، تربیت نوجوانان) باعنوان جهاد کبیر قرآنی و تربیتی، با حضور ۲۰۰ نفر مربی قرآنی خانم و آقا خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی با همکاری دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در مدرسه علمیه فاطمیه(س) شهر یاسوج در حال برگزاری است.

حجت الاسلام امینی اطهر، روش‌های آموزش ترغیب کودکان و نوجوانان به فراگیری آموزه‌های دینی در کنار آموزش قرآن را هدف اصلی این دوره ۲ روز عنوان کرد و گفت: این مربیان آموزش می‌بینند که از زیاده‌روی، خشونت و سخت‌گیری در روند آموزش پرهیز کنند تا احیانا باعث زدگی و ناامیدی کودکان و نوجوان در این مسیر نشوند.

وی با بیان اینکه این تحول قرآنی از سال گذشته با سی مربی قرآنی و ۳۰۰ قرآن آموز آغاز شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ۱۸۵ نفر ثبت نامی در دوره تربیت مربی قرآن کریم که در حال برگزاری می‌باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha