شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شاهرخی

حوزه/مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد با تأکید بر اینکه دشمنان به‌دنبال تضعیف ایمان و امید در بین مردم ایران هستند، گفت: بی‌شک خبرنگاران انقلابی با نشر اخبار واقعی، امید بخش و بصیرتی می‌توانند در راستای مقابله با این توطئه‌ها رسالت خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید محمد شاهرخی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد، امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران از اقشار زحمت کش جامعه هستند و با وجدان بیدار و روحیه جهادی پیگیر حل مشکلات افراد جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران تریبون انعکاس مشکلات مردم برای مدیران و مسئولان هستند، افزود: خبرنگاران با روحیه خالصانه، جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات مناطق مختلف گام بر می‌دارند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم‌آباد، ایثار، داشتن روحیه مطالبه گری، پیگیری برای حل مشکلات و دلسوزی را از ویژگی‌های بارز خبرنگاران برشمرد و گفت: خبرنگاران پیشران خدمت به جامعه هستند و در راستای توسعه و پیشبرد اهداف انقلابی نقش به‌سزایی دارند.

حجت الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه دشمنان به‌دنبال تضعیف ایمان و امید در بین مردم ایران هستند، تصریح کرد: بی‌شک خبرنگاران انقلابی با نشر اخبار واقعی، امید بخش و بصیرتی می‌توانند در راستای مقابله با این توطئه‌ها رسالت خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمن سرمایه گذاری ویژه‌ای بر روی رسانه‌های خود جهت تحقق اهدافش به‌کار گرفته است، خاطرنشان کرد:خبرنگاران نقش مهمی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های رسانه‌ای دشمن دارند و باید با ایجاد اخبار درست و واقعی مردم را نسبت به این توطئه‌ها آگاه و بصیر نماییم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha