دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/نشست هم اندیشی خبرنگاران استان با فرمانده سپاه الغدیر یزد

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، خبرنگاران را عمارهای جهاد تبیین خواند و از آنان برای تشکیل گردان ویژه اصحاب رسانه با عنوان عمار در کنار دیگر گردان های رزمی استان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان یزد که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از خبرنگاران فعال شهر یزد به همراه خانواده برگزار شد با تقدیر از زحمات خبرنگاران در عرصه های مختلف به خصوص جهاد تبیین در محرم امسال و شکست برنامه دشمنان برای یزد، از همه رسانه ها برای بازدید از پروژه های سپاه در زمینه محرومیت زدایی، بسیج سازندگی، اردوهای جهادی در زمینه های مختلف فرهنگی و پزشکی، برنامه های سپاه در زمینه اقتصاد مقاومتی، آبرسانی و صدها پروژه بزرگ در طول سال دعوت کرد.

وی، با اشاره به موضوع زنان و خانواده و استفاده ابزاری دشمنان با شعار«زن، زندگی، آزادی»گفت: خانواده یکی از پایه های تمدن اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت است که همه هجمه دشمنان به این سمت وارد می شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، از برگزاری نشست ویژه زنان و خانواده بعد از اربعین خبر داد و افزود: ۲۰ قشر در بسیج اقشار سپاه الغدیر استان فعالند که زنان و خانواده یکی از آن هاست و از رسانه ها برای حضور در جلسات شورای اقشار دعوت می کنیم.

زارع کمالی، از استقبال بیش از هفت هزار نفر در اردوهای راهیان پیشرفت و راهیان نور خبر داد و گفت: با حمایت استاندار و تعامل همه دستگاه ها این اردوها را برگزار کردیم.

وی، از فعالیت ۱۲۴ گروه جهادی بانوان استان در زمینه محرومیت زدایی خبر داد و افزود: تیم های پزشکی ما اکثرا از بانوان هستند و امیدواریم در آینده ای نزدیک از اصحاب رسانه نیز تیم های رسانه ای فعال شوند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، مطالبه گری و انتقاد سازنده را از سوی رسانه ها خواستار شد و با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمن، اظهارداشت: در این جنگ حرف اول را رسانه های طرفین و فضای مجازی می زنند و اصحاب رسانه باید دنبال امیدآفرینی و پرهیز از یأس و ناامیدی باشند.

زارع کمالی، از برگزاری نمایش رزمی پس از چهار سال در یزد و پس از کرونا در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: گردان ها ی فعالی در این زمینه از جمله عاشورا، الزهرا، کوثر و فاتحین را داریم که امیدواریم گردانی از اصحاب رسانه با عنوان عمار نیز به جمع گردان ها بپیوندند.

وی، از حضور قریب به دو هزار دانش آموز و دانشجویان یزدی در طرح ولایت تا پایان تابستان خبر داد و افزود: کنگره هزار شهید دانش آموز استان که از سال قبل آغاز شده است با برنامه ریزی در سطح استان تا پایان سال یا اوایل سال آینده برگزار می شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، ادامه داد: طرحی باعنوان محله کرامت داریم که برنامه های فرهنگی را در ۱۸ محله در سطح استان که با مشکلات فرهنگی و اجتماعی روبرو هستند با محوریت مساجد انجام می دهیم.

زارع کمالی، از پیشبینی اجرای هزار پروژه و در حال انجام و یا راه اندازی آن تا پایان سال خبر داد و گفت: پروژه های آبرسانی ، بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی و نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی از جمله این پروژه ها به شمار می ایند.

وی، اظهار داشت: برنامه های مجموعه سپاه الغدیر استان یزد بسیار زیاد است و برگزار کنندگان فرصتی برای اطلاع رسانی همه برنامه ها نمی یابند که بزودی در یک طرح رسانه ای برخی از پروژه های بزرگ را با همکاری رسانه ها به مردم اطلاع رسانی می کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، جهاد امیدآفرینی را در کنار جهاد خدمت رسانی نام برد و افزود: برای اربعین امسال پنج هزار متر مربع فضای مسقف را در موکب الغدیر در کربلا تدارک دیده ایم که با توجه به گرمای هوا، امکانات سرمایشی نیز فراهم شده است.

سردار زارع کمالی از تأسیس مرکزی ویژه رسانه توسط سپاه الغدیر استان برای تولید محتوا خبر داد و از رسانه ها دعوت کرد تا در آینده ای نزدیک با تأسیس این مرکز از تجهیزات و امکانات ان برای تولیدات خود استفاده نمایند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha