یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست هم‌اندیشی مسئولین حوزه علمیه استان یزد با دیگر نهادهای حوزوی استان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد گفت: شاهدیم که شبکه‌های معاند طرح‌های موفق همچون مدارس امین را هدف می‌گیرند و این نشانه موفق بودن مبلغان امین است که البته هرچه در این راستا تلاش و همت گردد، باز هم کم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، صبح امروز یکشنبه ٢٢ مردادماه دومین نشست هم‌اندیشی مسئولین حوزه علمیه استان یزد با دیگر نهادهای حوزوی استان حول محوریت فعالیت‌های معاونت تبلیغ حوزه علمیه یزد این بار در مکان جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی پور معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد ضمن اشاره به مجموعه فعالیت‌های تبلیغی حوزه در سطح استان اعم از اعزام مبلغین به مساجد، مدارس و ارگان‌های مختلف، اظهار داشت: اهمیت تبلیغ دین مبین اسلام به گونه ایست که باید همه مسئولین این مهم را گرامی داشته و تا آنجایی که برایشان مقدور است در این راستا گام بردارند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب، فضلا و مبلغین که تبلیغ دین و اهداف دینی را مهم‌ترین وظیفه حوزه‌ها خواندند، گفت: معاونت تبلیغ همه توان خود را برای تحقق این وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه گذاشته و امروز در سطح استان شاهد حضور فعال مبلغین در بسترهای مختلف می‌باشیم.

حجت الاسلام حسینی‌پور گفت: اگر چه در بحث اطلاع رسانی فعالیت‌های گسترده تبلیغی حوزه علمیه باید دقت بیشتری انجام شود و کاستی‌های اطلاع‌رسانی این وظیفه مهم قطعا رفع می‌گردد، اما شاهدیم که دشمنان ایران اسلامی به فعالیت‌های مؤثر تبلیغی مانند طرح مدارس امین آگاه و همه هم غم خود را گذاشته‌اند تا در خیال خام خود به این بازوی توانمند خدشه وارد کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد تشریح کرد: مبلغان مدارس امین در کنار معلمین و مسئولین مدارس به تبلیغ دین مبین اسلام، پاسخ به سؤالات جوانان، رفع شبهات آنان و نیز سوق دادن دانش آموزان به سمت رستگاری، تقوا و در نهایت تربیت جوانان مؤمن و انقلابی مشغولند.

وی ادامه داد: شاهدیم که شبکه‌های معاند طرح‌های موفق همچون مدارس امین را هدف می‌گیرند و این نشانه موفق بودن مبلغان امین است که البته هرچه در این راستا تلاش و همت گردد، باز هم کم است.

در ادامه این نشست مسئولین نهادهای حوزوی یزد نقدها، سؤالات و پیشنهادات خود را در زمینه تبلیغ دین مطرح کردند.

گفتنی است حوزه علمیه استان یزد در راستای پیشرفت حوزه به طور ماهانه هر بار در یکی از ادارات کلیه مسئولین نهادهای حوزوی استان را دعوت نموده و هر ماه یکی از معاونین حوزه علمیه استان یزد گزارش عملکرد خود را ارائه و نقدها، پیشنهادات و سؤالات مسئولین نهادهای حوزوی را پاسخ گفته و مورد مطالعه، بررسی و در صورت امکان اجرایی می نماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha