شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در یزد

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور گفت: معاونت تبلیغ کادرسازی و تربیت متخصص تبلیغ در فضای رسانه را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور امروز در سفربه یزد با مسئولین حوزه استان، معاونان تبلیغ شهرستان‌ها، مسئولان معاونت تبلیغ و نمایندگان مدارس امین و هجرت حوزه علمیه استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور در این دیدارها با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت تبلیغ دین، اظهار داشت: برای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری نیازمند ایده‌ها، طرح‌های مختلف و مشارکت همه جانبه مبلغان هستیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید دارند که "تبلیغ باید تهاجمی باشد"، افزود: این ویژگی باید در مبلغان فعال گردد. مبلغان مبنای فکری دشمنان و مخالفین اسلام ناب محمدی را هدف قرار دهند و این یکی از مصادیق تبلیغ تهاجمی است.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری در پاسخ به برخی سؤالات مطرح شده توسط مبلغان، اظهار کرد: تبلیغ در فضای رسانه جدی گرفته شود و مبلغان بیش از پیش به ابزار تبلیغی روز مسلح شوند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور یادآور شد: معاونت تبلیغ کادرسازی و تربیت متخصص تبلیغ در فضای رسانه را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه همه باید مشارکت کنند تا طلاب متخصص در عرصه تبلیغ تربیت شوند، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس به این امر دقت کنند که دروس اقتضایی مدارس علمیه در خدمت تبلیغ قرار بگیرد، چنانچه از ابتدا نیز با همین هدف مسأله دروس اقتضایی مدارس علمیه به وجود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری تأکید کرد: مسأله سکولاریسم (جدایی دین از سیاست) حرف باطلی است و مبلغین نباید در دام این افکار باطل بیفتند؛ مستقل، آزادانه و البته با حفظ مکارم اخلاق که از ویژگی‌های یک مبلغ موفق است، دین ناب اسلام محمدی را تبلیغ کنند.

از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست‌ها امور مربوط به سامانه تبلیغ، پرونده‌های مبلغین و گزارش مبلغین و مبلغات حوزه علمیه استان یزد در عرصه‌ تبلیغ دین مبین اسلام بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha