چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1103527
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
تصاویر/ نشست خبری دومین کارگاه آموزشی «شبهه‌شناسی روش پاسخ و مواجه»

حوزه/ مدیر دوره‌های آموزشی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه از برگزاری دوره‌ای سه روزه با حضور اساتید و علاقه‌مندان از ۲۰ استان کشور، در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی ایوبی مدیر دوره های آموزشی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه در نشست خبری دومین دوره آموزشی شبهه شناسی، روش پاسخ و مواجهه این دوره را در سه بخش عمومی، ویژه و تخصصی عنوان کرد.

وی افزود: کارگاه عمومی شامل دو سرفصل روش پاسخگویی و مواجهه با شبهات است. در کارگاه ویژه روش پاسخگویی به شبهات دانشجویی، دانش آموزی، بین الملل، شبهات رسانه ای، رویکرد تهاجمی در رفع و دفع شبهه است پیگیری می شود.

حجت الاسلام ایوبی در توضیح کارگاه تخصصی از فعالیت ۷ کارگروه در همکاری با ۷ مؤسسه حوزوی تصریح کرد: معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، مؤسسه دارالاعلام، حوزه علمیه خواهران، پژوهشگاه فقه نظام، مرکز تخصصی مهدویت و مؤسسه کلام اسلامی امام صادق(ع) در برگزاری این دوره همکاری دارند.

وی در خصوص مباحث کارگروه های تخصصی گفت: مهدویت، الحاد، وهابیت، حکمرانی، زرتشت و باستان گرایی، معنویت دینی و سکولار و زن و خانواده موضوعات کارگروه ها هستند.

مدیر دوره‌های آموزشی مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه از حضور فراگیران از ۲۰ استان کشور خبر داد و افزود: واجدین شرایط از استان های فارس، یزد، قزوین، لرستان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، گلستان، ایلام، البرز، خراسان رضوی، هرمزگان، تهران، بوشهر، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان و از شهرهای کاشان، بابل و بناب در این دوره مشتمل بر ۲۰۰ نفر حضور دارند.

وی شرایط شرکت در دوره را منحصر به اساتید حوزه و طلاب سطوح سه و چهار عنوان کرد.

حجت الاسلام ایوبی در پایان خاطرنشان کرد: زمان برگزاری دوره از ۴ تا ۶ شهریور در مرکز تخصصی کلام امام صادق(ع) پردیسان بوده و اساتیدی از جمله حجج اسلام والمسلمین شاکری، خسروپناه، جعفری هرندی، علی تبار، ایزدهی، امیدی در این دوره تدریس دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha