سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1102829
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
حجت الاسلام حسینی راد

حوزه/ مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد گفت: طلابی که قصد شرکت در مراسم  اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه آنها معافیت تحصیلی می‌باشد، الزاما برای خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند.  

حجت الاسلام حسینی‌راد مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، اظهار داشت: طلابی که قصد شرکت در مراسم پیاده روی اربعین را دارند و وضعیت نظام وظیفه آنها، معافیت تحصیلی، می‌باشد الزاما جهت خروج از کشور باید مجوز دریافت کنند.

وی ادامه داد: طلابی که وضعیت نظام وظیفه آنها، غیر مشمول، کارت پایان خدمت و معافیت دائم، می‌باشد نیازی به اخذ مجوز خروج از کشور ندارند.

حجت الاسلام حسینی‌راد گفت: قبل از اقدام به اخذ مجوز جدید چنانچه در گذشته مجوز خروج دریافت کرده‌اند و از آن استفاده نکرده و یا پس از بازگشت به کشور ورود خود را ثبت نکرده اند نیز حتما با در دست داشتن گذرنامه به دفتر امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان یزد مراجعه نمایند.

وی افزود: طلابی که قصد خروج از کشور را دارند حداقل ٣ الی ۴ روز قبل از خروج از کشور نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایید.

حجت الاسلام حسینی راد خاطرنشان کرد: ثبت و نهایی شدن مجوز خروج از کشور حداقل ۴٨ ساعت اداری زمان می‌برد، مشروط به اینکه متقاضیان خروج فعال نداشته باشند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد، با بیان این مطلب که مدت زمان مجوز خروج زیارتی حداکثر یک ماه است، یادآور شد: افرادی که تا تاریخ پایان مجوز به کشور برنگردند، توسط سازمان وظیفه عمومی مشمول ممنوع الخروجی و پرداخت جریمه نقدی خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha