یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ص

حجت الاسلام والمسلمین حسینی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را یوم الله دانست و گفت: عادات خوب آزادگان عزیز در سحرخیزی و نمازشب خواندن های دوران اسارت به خاطر روزمرگی زندگی گرفته نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی شب گذشته در مراسم گرامی داشت ورود۲۵۰ آزاده سرافراز منطقه کاشان شامل « کاشان ، آران و بیدگل و نطنز»در گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل اظهار داشت: آزادگان در دوران اسارت گنجینه هایی از معنویت را به دست آوردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان برلزوم حفظ خاطرات دوران اسارت تأکید کرد و ابراز داشت: همانطور که بعضی از آزادگان عزیز هر روز در دوران اسارت نماز امام زمان(عج) می خواندند درحال حاضر نیز نباید ارتباطشان با امام زمان (عج) قطع بشود.

وی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی را بزرگ آزادگان دانست و به بیان خاطره ای از ایشان نسبت به اسیری که نماز نمی خواند پرداخت و افزود: وقتی جمله سیدآزادگان مبنی بر اینکه من پاهایی را بوسیده ام که از منزل برای دفاع از اسلام به جبهه رفتند به گوش فرد بی نماز در اردوگاه رسید باعث شد آن فرد نمازخوان شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بسیاری از آسیب های اجتماعی را ناشی از کم محبتی به فرزندان و اعضای خانواده دانست و یاد آورشد: گاهی با هدیه یک شاخه گل و برخورد محبت آمیز با همسر و اعضای خانواده بسیاری از مشکلات خانوادگی برطرف می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را یوم الله دانست و ابراز داشت: عادات خوب آزادگان عزیز در سحرخیزی و نمازشب خواندن های دوران اسارت به خاطر روزمرگی زندگی گرفته نشود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه مسئولان قدر رهبری الهی مقام معظم رهبری را بدانند خاطرنشان کرد: اگر شبانه روز تسبیح برداریم الحمدالله بگوییم که بالا سرمان یک مجتهد عادل و ولی فقیه حضور دارد بازهم کم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی برلزوم تبعیت از رهبری تأکید کرد و یادآور شد: تا زمانی که پشتیبان ولی فقیه باشیم، دین خدا را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دستور رهبری روی زمین بماند آمریکا، ناتو، اروپای متحد و ... هیچ غلطی نمی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha