دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: دوره میثاق طلبگی در حقیقت نقطه عطف دوران زندگی طلاب است که باید قدر و ارزش آن شناخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی امروز در مراسم اختتامیه میثاق طلبگی طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد گفت: دوران میثاق طلبگی در حقیقت نقطه عطف دوران زندگی طلاب است که باید قدر و ارزش آن شناخته شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در این مسیر قدم گذاشته و میثاق محکم می بندند هر گونه مطلبی که از دین مقدس اسلام و قرآن کریم نقل و روایت کنند قول و گفتار آنها حجت بوده و تعارض و تناقضی ندارد. جایگاه طلبگی جایگاه والا و عظیمی است که انسان در ظرفیت شاگردی اهل بیت(ع) قرار گرفته و آماده دریافت معنویت و سازندگی درونی در جهت صافی قلب و وثوق اطمینان می شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: جایگاه طلبگی جایگاه والا و عظیمی است که انسان در ظرفیت شاگردی اهل بیت(ع) قرار گرفته و آماده دریافت معنویت و سازندگی درونی در جهت صافی قلب و وثوق اطمینان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: در فرآیند جذب طلاب در حقیقت مسیر طلبگی مسیری است که افراد انتخاب شده اهل بیت به ویژه حضرت حجت (عج) هستند از این رو همه دست اندرکارانی که در فرآیند جذب همکاری داشتند همواره باید حامی این عزیزان بوده و امیدآنها را مضاعف نمایند.

وی ادامه داد: طلاب باید به رسالت تبلیغی خویش توجه داشته باشند و برای موفقیت در این عرصه در کسب علوم و معارف دینی تلاش کنند.

وی اظهار کرد: طلاب باید قدر فرصت هایی که در اختیار دارند را بدانند و با تلاش و پشتکار برای گذر از فراز و نشیب های مسیر طلبگی گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی همچنین به سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیان کرد: سالروز بازگشت آزادگان سرافراز که به عنوان الگوهای مقاومت و ایثار و ذخایر ارزشمند دین و اسلام هستند را گرامی داشته و جنایت استکبار جهانی غاصب را نسبت به حرم مقدس شاهچراغ(ع) محکوم می کنیم.

میثاق طلبگی نقطه عطف دوران زندگی طلاب است

میثاق طلبگی نقطه عطف دوران زندگی طلاب است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha