شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه موقت بوشهر گفت: خانواده‌ها در جنگ فرهنگی که دشمن به راه انداخته از فرزندان خود مراقبت کنند و جوانان نیز هوشیاری و آگاهی خود را ارتقا دهند و اجازه ندهند دشمن به خواسته خود دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر، جنایت تروریستی رخ داده در حرم شاهچراغ را محکوم کرد و اظهار داشت: داعشیان با حمایت آمریکا و استکبار جهانی این جنایت را رقم می‌زنند، تا نور امام‌زادگان، اهل بیت(ع)، انقلاب و نظام اسلامی را خاموش کنند، اما خواب آن‌ها تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی، گفت: بار دیگر عشق و ارادت مردم را به خاندان اهل بیت(ع) در این ایام خواهیم داد و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و استان بوشهر به صفوف مردم در پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا می‌پیوندد.

امام جمعه موقت بوشهر، با اشاره به توطئه فرهنگی دشمن و نشانه گرفتن بنیان خانواده، اظهار کرد: خانواده‌ها در جنگ فرهنگی که دشمن به راه انداخته از فرزندان خود مراقبت کنند و جوانان نیز هوشیاری و آگاهی خود را ارتقا دهند و اجازه ندهند دشمن به خواسته خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام مصلح، با تسلیت فرا رسیدن ماه صفر بر استفاده از فرصت این ماه برای رسیدن به کمال تأکید کرد و یادآور شد: مردم در ایام ماه محرم و به ویژه در تاسوعا و عاشورا از این فرصت استفاده کردند و مراسمات در خوری برگزار شد.

وی به ۲۸ مرداد سالروز کودتای ننگین آمریکا اشاره کرد و با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ علیه ملت ایران جنایت بسیاری داشته است، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس در ایران اسلامی، همواره طنین‌انداز است.

وی بر لزوم ساماندهی فضای مجازی در زندگی انسان طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و یادآور شد: امروز فضای مجازی در زندگی مردم رخنه کرده و باید در جامعه اسلامی ساماندهی شود.

حجت الاسلام مصلح ادامه داد: برخی کشورها در استفاده افراد زیر ۱۸ سال از فضای مجازی محدودیت‌هایی ایجاد کرده‌اند و لذا برای مصون ماندن جامعه از آثار مخرب فضای مجازی باید راهکارهای اساسی مورد توجه قرار گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha