چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به آزادسازی ارزهای بلوکه شده ایران گفت: یکی از دستاوردهای مهم اخیر دولت آزادسازی پولهای ایران در چند کشور از طریق دیپلماسی انقلابی و عزتمندانه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت روز جهانی مسجد گفت: ۳۰ مرداد روز جهانی مسجد«روز مسجد» اساساً یک روز انقلابی است؛ یعنی تشکیل این روز و تعیین این روز که به خواست و مطالبه‌ جمهوری اسلامی بود و در سازمان کنفرانس اسلامی به‌عنوان «روز مسجد» تصویب شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند «مسجد می‌تواند پایگاه همه‌ کارهای نیک باشد؛ پایگاه خودسازی، انسان‌سازی، تعمیر دل و تعمیر دنیا و مقابله‌ با دشمن و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدّن اسلامی و بصیرت‌افزاییِ افراد باشد».

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: هدف از نامگذاری شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت، آن است که سبک خدمتگزاری آنان نصب‌ العین مسئولان و مدیران کشور قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه بزرگترین ضعف دولت سیزدهم لکنت زبان‌ در بیان دستاوردها است، اظهار کرد: حجم خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت مردمی برابر با بیش از ۱۰ سال خدمات است؛ اطلاع رسانی دقیق و به موقع خدمات دولت در مرحله اول وظیفه خود دولتمردان است و هفته دولت فرصت مغتنمی است که دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم به صورت دقیق به مردم اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام زاهددوست با اشاره به آزادسازی ارزهای بلوکه شده ایران گفت: یکی از دستاوردهای مهم اخیر دولت آزادسازی پولهای ایران در چند کشور از طریق دیپلماسی انقلابی و عزتمندانه بود. دیپلماسی و مذاکره در دنیای امروز، بدون پشتوانه قدرت سیاسی و اجتماعی، کاری لغو و بی‌فایده است.

خطیب جمعه خورموج گفت: اینکه دشمن به این نتیجه برسد که هزینه کوتاه‌آمدن مقابل ما، کمتر از مقابله با ماست، نیازمند اقتدار در حوزه‌های مختلف است که این نعمت اقتدار را ما امروز به برکت خون شهدا برخوردار هستیم .

وی بیان کرد: پیروزی‌های ملت ایران در فضای سیاسی و ایستادگی در برابر مقابل نقشه های پیچیده دشمن در اغتشاشات، دشمنان ما را خاضع می‌کند. یکی از حوزه‌های اقتدار کشور، قدرت اطلاعاتی و امنیتی است و دستگیری افراد دوتابعیتی توسط دستگاه امنیتی، مانور عظمت امنیتی ایران بود و همین، دشمن را مجبور به آزاد کردن اموال بلوکه‌شده ایران می‌کند.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: به اذعان مقامات آمریکایی و صهیونیست‌ها، این اتفاق یک بُرد بزرگ تاریخی برای ایران تلقی می‌شود و بی‌دستاوردی مطلق دولت بایدن در دوسال گذشته او را وادار به پذیرش این توافق و مبادله کرده است. بنابراین برخی تلاش‌های رسانه‌های آمریکایی و غربی در انحراف افکار عمومی و نیز تقلاهای برخی رسانه ها در داخل که درصدد تقلیل وزن این موفقیت هستند از سر جهالت و نادانی است.

انتای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha