دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یب

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، گفت: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان عملکرد دولتمردان در عرصه خدمت رسانی به مردم و نظام می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آران و بیدگل در مصلای این شهر، ضمن گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: از دست اندرکاران برگزاری مراسم گرامیداشت ورود آزادگان منطقه کاشان قدردانی می‌کنم.

امام جمعه آران و بیدگل، با اشاره به هفته دولت، یادآور شد: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای بیان عملکرد دولتمردان در عرصه خدمت رسانی به مردم و نظام می‌باشد.

وی با بیان اینکه براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، نقد منصفانه قابل قبول است، گفت: نقد منصفانه به‌عنوان یکی از صفات مومن، نصیحت افراد و دولتمردان صورت می‌گیرد، و نباید طوری باشد که قمست پُر لیوان دیده نشود.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه دولت اسلامی ایران با دولت‌های قبل و بعد از نهضت اسلامی قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: امروز باید شکرگذار دستاوردهای نظام اسلامی ایران در زمینه‌های امنیتی، اقتصادی، عمرانی، سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

حجت الاسلام سلیمانی، به قوی بودن موضع سیاسی دولت فعلی در عرصه بین‌الملل اشاره کرد و گفت: دولت فعلی در فرمانبرداری از رهبری و مواجهه با استکبار جهانی و میزهای مذاکره جدی است.

وی به نقش دولت در آزادسازی اموال بلوکه شده ایران اشاره کرد و ابراز کرد: دولت در آزادی سازی اموال بلوکه شده ایران از پشتوانه مردمی و چانه زنی در سیاست‌های بین‌المللی استفاده کرده است.

امام جمعه آران و بیدگل، با بیان اینکه پیشرفت چشمگیری در عرصه عمرانی داشته‌ایم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در ساخت سد، مدرسه، نیروگاه برق، بیمارستان، دانشگاه، احداث راه‌های حمل نقل دریایی و زمینی، پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

حجت الاسلام سلیمانی، با اشاره به اینکه تلاش دولت بر راه‌اندازی کارخانجات تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: عده‌ای با سیاه نمایی و شایعه‌سازی می‌خواهند فعالیت‌های دولت فعلی نادیده گرفته شود، تا بتوانند جریانی مانند کودتای ۲۸ مرداد را تکرار کنند.

امام جمعه آران و بیدگل، افزود: در کودتای ۲۸ مرداد، شاه از کشور بیرون رفته بود و شعارها در حمایت دولت مصدق بود، ولی بعد از ۵ روز با دخالت آمریکا شاه را برگرداندند و دولتی که پشتوانه مردمی داشت، تبعید و زندانی شد.

وی با بیان اینکه همه دنیا می‌داند قاره آفریقا در استعمار چه کسانی است، خاطرنشان کرد: مردم دنیا می‌دانند فرانسه و دیگر کشورها با از بین بردن سیاه پوستان، چه جنایت‌هایی به بار می‌آورند.

امام جمعه آران و بیدگل، تصریح کرد: در مسائل فرهنگی کشور، گلایه و نقد داریم، اما نقدمان در امور فرهنگی کشور همانند نقد به داخل خانه خودمان است که اگر به پدر، مادر، برادر و خواهر خانه نقدی داریم به این معنی نیست که آنها را از بین ببریم و آنها را رسوا کنیم، بلکه باید با کمک هم ضعف‌ها را از بین ببریم.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان اینکه فعالیت‌های مذهبی به هیچ عنوان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم کشورمان در اربعین حسینی و راه‌اندازی کانال‌های هییت‌های مذهبی، از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می‌باشد.

امام جمعه آران و بیدگل به تفاوت انتخابات زمان انقلاب با زمان رژیم ستم شاهی اشاره کرد و با بیان اینکه انتخابات زمان شاه با رأی مردم نبود، گفت: در آن دوران هرکس را می‌خواستند انتخاب می‌کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha