شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ بازدید رئیس موسسه الدلیل للدراسات والبحوث العقدیه از خبرگزاری حوزه

حوزه/ سرپرست مرکز رسانه‌ و فضای مجازی حوزه علمیه با اشاره به اینکه در این مرکز تولید محتوا، انتشار محتوا، راهبری محتوای فضای مجازی و... انجام می‌شود، گفت: یکی از تلاش‌های ما ارتباط بیش‌تر حوزه علمیه قم با حوزه علمیه نجف و حوزه‌های علمیه جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام رضا رستمی امروز در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین صالح وائلی رئیس مؤسسه الدلیل وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) که در حاشیه بازدید از خبرگزاری حوزه که به منظور آشنایی با ظرفیت‌های دو مجموعه در راستای همکاری بیشتر برگزار شد، ضمن تسلیت ماه محرم و صفر، اظهار کرد: اهمیت رسانه و فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست.

سرپرست مرکز رسانه‌ و فضای مجازی حوزه علمیه ادامه داد: دشمن ما و دشمن اسلام با ابزار رسانه و فضای مجازی درحال فعالیت است و تمام طرح و برنامه‌های خود را در این بستر پیاده می‌کند، ما نیز باید از این ظرفیت و بستر برای نشر معارف اسلامی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز تولید محتوا، انتشار محتوا، راهبری محتوای فضای مجازی و ... انجام می‌شود، مطرح کرد: یکی از تلاش‌های ما ارتباط بیش‌تر حوزه علمیه قم با حوزه علمیه نجف و حوزه‌های علمیه جهان اسلام است.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه این دیدارها در این راستا مؤثر است، عنوان کرد: در مجموعه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در حد توان و در بخش‌های مختلف، آمادگی همکاری وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha