شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان طلبه یزدی

مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران تصریح کرد: از جمله مهم ترین رموز موفقیت بانوان طلبه، تقویت بُعد معنویت و اهتمام در مسیر جهاد علم آموزی است.

خدیجه جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: ما باید هم در بُعد معنویت و تهذیب نفس بکوشیم و هم این که در مسیر کسب علم و نشر آن، به شکل جهادی عمل کنیم تا بتوانیم در جامعه امروز مفید و مؤثر واقع شده و زمینه رضایت خاطر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری را به عنوان یک طلبه فراهم نماییم.

وی افزود: طبعاً در این راستا نیاز به تقویت روحیه انقلابی و جهادی داریم تا به حول و قوه الهی طلایه دار حرکت های انقلابی و جهادی با بهره گیری از علوم اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی باشیم.

استاد حوزه علمیه خواهران همچنین گفت: از جمله اصلی ترین مبانی فرهنگ دینی، تلاش در راستای رشد و تعالی انسان در ابعاد مهم فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی و ... است به ویژه آن که در بحث تقویت معنویت و جهاد نفس ما طلبه ها به نوعی الگوی جامعه به شمار می رویم.

وی تأکید کرد: به خصوص در حوزه خانواده و سبک زندگی می بایست اخلاص و معنویت همواره پررنگ باشد و ما بتوانیم بر اساس معارف ناب اسلامی، اصل توحید محوری و معادباوری را تجلی ببخشیم.

وی افزود: ما هر چقدر که بتوانیم در مسیر رشد و تعالی معنوی گام برداریم از آن سو بهتر می توانیم به جامعه خود کمک کرده و نقش خود را در پیچ تاریخی انقلاب ایفا نماییم و سرباز خوبی برای رهبر عزیزمان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha