یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علیزاده

حوزه/ مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان از ساماندهی مبلغین مسلط به زبان عربی استان خوزستان جهت اعزام اربعین خبر داد.  

حجت الاسلام علیزاده مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه خوزستان اقدام به ساماندهی مبلغین زبان دان استان خوزستان جهت خدمت رسانی به مواکب آن سوی مرز کرده و مبلغان بر اساس زمانبندی تعیین شده در چهار مرحله جهت امور تبلیغی اعزام خواهند شد.

وی به تشریح زمانبندی اعزام مبلغین پرداخت و گفت: زمان بندی اعزام به شرح زیر است:

۱_ اعزام در روز جمعه ۲۷ مرداد جهت تبلیغ در بازه ۱ تا ۷ صفر، در این اعزام ۵۰ نفر از مبلغین خوزستانی جهت تبلیغ و خدمت رسانی در مواکب شهر بصره اعزام خواهند شد.

۲_ اعزام در روز چهارشنبه ۱ شهریور جهت تبلیغ در بازه زمانی ۶ تا ۱٠ صفر، در این اعزام ۵٠ نفر از مبلغین خوزستانی جهت تبلیغ و خدمت رسانی در مواکب شهر عماره اعزام می‌شوند.

۳_ اعزام در روز یکشنبه ۵ شهریور برای تبلیغ در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۰ صفر. در این اعزام ۱۰ نفر از مبلغین خوزستانی جهت خدمت و خدمت رسانی به مواکب شهرستان العماره اعزام خواهند شد.

۴_ اعزام در تاریخ ۱۰ شهریور جهت تبلیغ و خدمت رسانی در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۰ صفر، در این اعزام ۵۰ نفر از مبلغین خوزستانی به مواکب شهر دیوانیه اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: بنده به‌عنوان کوچکترین خدمتگزار زائرین اباعبدالله الحسین(ع) از همه روحانیون و مبلغین خوزستانی تقاضا دارم جهت خدمت رسانی بیشتر به زائران حسینی حتما با لباس مقدس روحانیت در مراسم باشکوه اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha