چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دومین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین مدارس علمیه استان یزد

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد گفت: برنامه ریزی حوزه‌های علمیه باید به گونه‌ای باشد که طلاب از ابتدا با روش‌های تبلیغی آشنا شوند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، صبح امروز در ادامه دومین اجلاسیه فصلی مدیران و معاونین مدارس علمیه استان یزد، حجت الاسلام حسینی‌پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با بیان بخشی از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در اهمیت تبلیغ دین مبین اسلام، اظهار داشت: بدون توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبلیغ، نمی‌توانیم در این عرصه توفیقی داشته باشیم.

وی افزود: پس از بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به‌ویژه اظهار نگرانی ایشان نسبت به وضعیت تبلیغ و اولویت اول قرار دادن تبلیغ در حوزه‌ها، باید نگاه همه مسئولان حوزوی نسبت به امر تبلیغ تغییر کند.

حجت‌الاسلام حسینی پور تأکید کرد: برنامه ریزی حوزه‌های علمیه باید به گونه‌ای باشد که طلاب از ابتدا با روش‌های تبلیغی آشنا شوند.

وی یادآور شد: طرح بینات که اعزام طلاب به مساجد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌باشد یکی از طرح‌های خوبی است که مدیران مدارس باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح هم طلاب در تبلیغ ورزیده می‌شوند و هم باعث احیاء مساجد می‌شود و اجرای یک کار فرهنگی کامل و مورد انتظار را شاهد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام فیاضی معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد نیز گفت: آمار ثبت نام کنندگان در جشنواره علامه حلی مدارس استان در دوره پانزدهم بالغ بر ۴٣٠ اثر تا کنون می‌باشد.

حجت الاسلام فیاضی عنوان کرد: در تابستان امسال ۱۰ دوره پژوهشی با همت مدیران و معاونین مدارس علمیه استان برگزار شد.

وی تصریح کرد: برای شرکت در جشنواره نشریات مدارس، مسئولین مدارسی که شرایط و تمایل شرکت در این جشنواره را دارند باید تا تاریخ ٣١ مردادماه فایل نشریات خود را ارسال نمایند.

در ادامه این اجلاسیه حجج اسلام حسینی‌پور، دهقانی نژاد و خدادادی، معاون آموزش، پژوهش و صیانت حوزه علمیه استان یزد نیز به سؤالات مدیران و معاونین مدارس علمیه استان پاسخ گفتند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha