شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تضاویر/ بازدید مدیر حوزه علمیه کاشان از  مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به اینکه ارگان‌ها نیازمند همراهی و همکاری حوزه هستند، بیان کرد: امروز ظرفیت حوزه وجود دارد ولی اتصال ظرفیت حوزه به فضای جامعه مخدوش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اسماعیلی مدیر حوزه علمیه کاشان در بازدید از خبرگزاری حوزه و در حاشیه این بازدید در نشستی با حجت الاسلام رستمی سرپرست مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه در کاشان دوره‌های آموزشی رسانه‌ای برای طلاب برگزار کردیم، اظهار کرد: همچنین در عرصه بازی‌سازی، اقداماتی داشته‌ایم و یکی از بازی‌های تولید شده تا ۲۵۰ هزار نصب نیز داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی اقداماتی دنبال کردیم، مطرح کرد: در تلاش هستیم به نتایج مطلوبی در عرصه رسانه برسیم، ولی برای تحقق این هدف نیازمند حمایت‌های ویژه نیز هستیم.

مدیر حوزه‌ علمیه کاشان با اشاره به اینکه در کاشان حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ مبلّغ در طرح امین داریم، عنوان کرد: این مبلغین ظرفیت خوبی هستند و همچنین ۲۰۰ الی ۲۳۰ مبلّغ در طرح هجرت فعال هستند.

وی با بیان اینکه حدود هزار و ۲۰۰ طلبه مدرسه‌ای داریم، خاطرنشان کرد: همچنین حدود هزار طلبه آزاد و فارغ التحصیل داریم که در کاشان حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به اینکه در کاشان ۵ حوزه علمیه خواهران و مرکز مشاوره فعال است، تصریح کرد: تبلیغ و تهذیب در کاشان مشترک بود ولی این دو بخش را جدا کردیم.

وی ادامه داد: همچنین اتاق و بخشی را برای استودیو قرار داده‌ایم تا به موضوعات رسانه‌ای نیز توجه داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه در عرصه تبلیغ فعالیت‌های بسیاری داشتیم، یادآور شد: پس از سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص اینکه تبلیغ باید اولویت نخست قرار بگیرد، نسبت به مسیری که در پیش گرفته‌ایم امیدوارتر شدیم.

وی با اشاره به اینکه ارگان‌ها نیازمند همراهی و همکاری حوزه هستند، بیان کرد: امروز ظرفیت حوزه وجود دارد ولی اتصال ظرفیت حوزه به فضای جامعه مخدوش شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با بیان اینکه در بحث تبلیغ مناسبتی نیز خلأهایی داشتیم، ابراز کرد: اولویت نخست حوزه کار برای نسل جوان است و به همین دلیل ورود به عرصه تبلیغ در فضای دانش آموزی را آغاز کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: حرکتی را در کاشان آغاز کرده‌ایم، ولی نیازمند حمایت و همکاری بیش‌تر هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha