دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1104496
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
حجت الاسلام و المسلمین بلادیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: اربعین همایش جهانی مکتب تشیع بوده و در این سالها به لطف الهی جمعیت شرکت کننده در این حرکت عظیم رشد مضاعفی داشته است.  

حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: اربعین همایش جهانی مکتب تشیع است که در این سنوات جمعیتی که در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند سال به سال و روز به روز به لطف الهی و عنایات اباعبدالله الحسین(ع) رشد مضاعفی داشته و مردم از سراسر دنیا علی الخصوص میهن عزیزمان ایران در این همایش بزرگ شرکت می‌کنند.

وی افزود: حرکت عظیم و همایش بزرگ اربعین بستر مناسبی است تا فرهنگ اهل بیت(ع) با تبلیغی که از سوی روحانیون و مبلغان فاضلی که آمادگی خود را برای اعزام اربعین اعلام کرده‌اند، رشد مناسب و بهتری داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان بیان کرد: برای این کار، رشد فرهنگ اهل بیت(ع)، لازم است برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای رشد اطلاعاتی، فرهنگی و بسترسازی تبلیغ هر چه بهتر در این همایش بزرگ بین المللی، حوزه علمیه خوزستان با همکاری نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برنامه‌هایی را تدارک دیده و جلساتی را برگزار کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین بلادیان اظهار کرد: تلاش بر این است تا ان‌شاءالله روز به روز شاهد ارتقاء و رشد فرهنگ اهل بیت(ع) در منطقه و جهان اسلام باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha