دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار بوعلی

حوزه/ فرمانده سپاه فجر فارس، با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند تا فعالیت‌های مبتنی بر مسجد محوری را در جامعه نشر دهند، گفت: این نهاد مقدس تنها یک متولی ندارد، بلکه در این حوزه تمامی افراد جامعه مسئول‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، ظهر امروز در اجلاسیه بین المللی مسجد که با حضور دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراقی در مسجد شهدای شیراز برگزار شد، به اولویت فعالیت‌های مساجد اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع توسعه فعالیت‌های قرآنی از جمله اولویت‌هایی است که در استان فارس توسط دستگاه‌های مختلف به آن پرداخته شده است.

وی با اشاره به ایجاد دارالقرآن جدید در فارس، گفت: طی سال جاری ۲۹ دارالقرآن جدید در استان فارس ایجاد شده و برنامه‌ریزی در استان به‌گونه‌ای است که این تعداد به ۱۱۰ دارالقرآن برسد.

فرمانده سپاه فجر فارس، یادآور شد: طی دو سال گذشته سپاه فجر فارس اولین نهاد کشور در ترویج فرهنگ قرآنی معرفی شده، این در حالی است که در حوزه مسابقات قرآنی نیز استان فارس اولین استان کشور با بیش از ۱۶ هزار متقاضی شرکت‌کننده در مسابقات قرآنی معرفی شده است.

سردار بوعلی، با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف‌اند تا فعالیت‌های مبتنی بر مسجد محوری را در جامعه نشر دهند، خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس تنها یک متولی ندارد، بلکه در این حوزه تمامی افراد جامعه مسئول‌اند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha