دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دژکام

حوزه/ امام جمعه شیراز گفت: امید است بتوانیم بیش از پنج هزار مسجد در استان فارس فعالیت کرده و عاملی برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و زمینه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام ظهر امروز در اجلاسیه بین المللی مسجد که در مسجد شهدای شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه طی ۵۰ سال گذشته صهیونیست‌ها بیشترین آسیب را به جامعه مسلمانان جهان وارد کرده‌اند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها در تلاش هستند تا قبله اول مسلمانان جهان را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت در عراق و ملت مسلمان ایران تمام تلاش خود را کرده تا جامعه جهانی را از قصد شوم صهیونیست‌ها مبنی بر تخریب مسجد الاقصی آگاه کند، گفت: این در حالی است که مسلمانان جهان در تلاش هستند تا رژیم صهیونیستی را نابود کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، ساخت مسجد و آباد کردن مساجد را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی دانست که توسط مسلمانان انجام می‌شود و خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کرد که فعالیت‌های خوبی توسط مدیران ارشد استان در ترویج فرهنگ مسجد محوری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: امید است بتوانیم بیش از ۵ هزار مسجد در استان فارس فعالیت کرده و عاملی برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و زمینه‌ای برای نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha