دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام امیر سیاحی

حوزه/کارشناس قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان از اجرای طرح پایش قرائت قرآن و نماز ویژه داوطلبین جدیدالورود حوزه علمیه این استان خبر داد.  

حجت الاسلام امیر سیاحی کارشناس قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: در دوره میثاق طلبگی(۱) ویژه داوطلبین جدید الورود حوزه علمیه خوزستان، طرح پایش قرائت قرآن و نماز به منظور آشنایی، ارزیابی و تعیین میزان آگاهی قرآنی داوطلبین جدید الورود به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان اجرا شد.

حجت الاسلام سیاحی افزود: در این طرح از ۲۵۰ داوطلب جدید الورود حوزه علمیه خوزستان مصاحبه قرآنی گرفته شد و وضعیت موجود داوطلبین در قرائت قرآن و نماز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: قرار است نتایج این مصاحبه به اطلاع مدارس علمیه‌ای که داوطلبین در آنجا پذیرش شده‌اند منتقل شود و مدارس ۶ ماه فرصت دارند تا اشکالات و ضعف‌های داوطلبین خود را برطرف کنند.

کارشناس قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، بیان کرد: در دوره میثاق طلبگی(۲) مجددا از داوطلبین جدید الورود حوزه علمیه خوزستان مصاحبه قرآنی گرفته خواهد شد تا هم وضعیت قرآنی داوطلبین و هم فعالیت هر مدرسه در بحث قرآن و نماز در نیم سال اول تحصیلی مشخص شود.

حجت الاسلام سیاحی خاطرنشان کرد: طلابی که نتوانسته باشند اشکالات و ضعف‌های خود در قرائت قرآن و نماز را برطرف کنند، پذیرش آن‌ها در حوزه علمیه خوزستان ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha