سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کارگز امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: مسجد یکی از کانون های فرهنگ ساز از اول بعثت تا امروز همواره مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ شامگاه دوشنبه در چهارمین جلسه شورای فرهنگی عمومی که با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی در سالن جلسات شهرداری خارگ برگزار شد با اشاره به روز جهانی مسجد گفت: مسجد یکی از کانون های فرهنگ ساز از اول بعثت تا امروز همواره مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خارگ افزود: مسجد مهمترین مکانی است که در اسلام بنا گردید و روز جهانی مسجد فرصت مناسبی است که ما بار دیگر نسبت به این جایگاه ارزشمند و بزرگ بیاندیشیم و با توجه به کارکرد های مساجد به سمت مسجد طراز اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به مشکلات مساجد بخش خارگ تصریح کرد: آیا مساجد ما در تراز انقلاب اسلامی هستند یا خیر و در حوزه نرم افزار و سخت افزار اکنون مساجد ما با مشکلاتی مواجه هستند؟

حجت الاسلام کارگر در ادامه با پرداختن به موضوع بنیان خانواده افزود: یکی از ریشه اصلی در بحث بنیاد خانواده موضوع اشتغال است، که مشکلاتی مانند طلاق و عدم تشکیل خانواده و عدم ارتباط و احترام متقابل را در پی خواهد داشت.

امام جمعه خارگ با تأکید بر خلاصه نشدن مشکلات خانواده ها به مسئله ثروت تأکید کرد: گاهی ثروتمندان نیز دارای احساس فقر هستند و همین کانون خانواده را در تربیت فرزندان و آرامش والدین به چالش کشیده است و تنها راه علاج، داشتن فرهنگ خانواده داری و توجه به اصالت خانواده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha