یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: حجاب زنان، یک مقاومت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و شرعی در مقابل تهاجم فرهنگی و سخت استکبار و صهیونیزم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شامگاه دوشنبه در راهپیمایی بزرگ خانوادگی حمایت از خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر، اظهار داشت: جهان استکبار همیشه به دنبال شکست ارزش‌های اسلامی بوده، در حالیکه ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی همیشه باعث نجات انسان است.

امام جمعه بوشهر افزود: حجاب یک هدیه الهی برای بانوان است که بتوانند از این گوهر آسمانی صیانت و حراست کنند، چون مقام زن بسیار مقام والایی است، لذا لازم است در تمامی عرصه‌ها از آن صیانت شود.

وی یادآور شد: حجاب به عنوان فریضه ضروری دینی و کشف حجاب یک گناه قطعی شرعی است، در شرایط کنونی نیز صهیونیزم بین الملل و جهان استکبار به دنبال گسترش فرهنگ ابتذال هستند.

وی با بیان اینکه کشف حجاب یک گناه است، گفت: به همین جهت حجاب زنان، یک مقاومت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و شرعی در مقابل تهاجم فرهنگی و سخت استکبار و صهیونیزم است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: در شرایط کنونی حفظ حجاب و نهادینه کردن آن در همین سنین تکلیف باید به عنوان یک برنامه جدی در عرصه مدیریت فرهنگی اجتماعی نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد:از قرارگاه فرهنگ و عفاف کشور و استان تقاضا می‌شود، آموزه‌های فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه و گسترش دهند.

وی همچنین از نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به جهت حضور در میدان و مقاومت در برابر جبهه فرهنگی دشمن تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha