دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1104870
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
آغاز پیاده روی اربعین از فاو

حوزه/مدیر حج و زیارت استان لرستان از ثبت نام ۳۰ هزار لرستانی در سامانه سماح برای شرکت در همایش پیاده روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم‌آباد، سید حمید مصطفایی، مدیر حج و زیارت لرستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: تا ظهر امروز ۳۰ هزار لرستانی با مراجعه به سامانه سماح برای شرکت همایش پیاده روی اربعین ثبت نام کرده و از این تعداد ۲۸ هزار نفر تاکنون ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح به نشانی https://samah.haj.ir/ بدون محدودیت زمانی نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، افزود: بسته‌های مختلفی از سفر در قالب تعهدات بیمه‌ای از ۳۵ هزار تومان تا ۵۵ هزار تومان تعیین شده است که زائران می‌توانند هر یک از این بسته‌ها را انتخاب کنند و شرکت بیمه میهن مستقر در عراق با مراکز درمانی این کشور قرارداد داشته و آماده خدمت‌رسانی به زوار اربعین است.

مدیر حج و زیارت لرستان از تخخصیص ارز ۲۰۰ هزار دینار ویژه زائران اربعین منوط به ثبت‌نام در سامانه سماح خبر داد و خاطر نشان کرد: ثبت‌نام کنندگان در لرستان می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی از طریق بانک‌های ملی، سپه، پست بانک، تجارت و صادرات اقدام به خرید ارز اربعین کنند.

مصطفایی در پایان با اشاره به رشد افزایش زائران برای پیاده روی اربعین حسینی در سال جاری، گفت: زائران نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha