سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
ل

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به دیدار چند روز پیش فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار فرمودند اقتدار نیروهای سپاه باعث شده که آمریکا جرأت نمی کند حتی گزینه نظامی را مطرح کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم زیارت عاشورا و عزاداری شهادت امام حسن مجتبی (ع) صبح پنج شنبه دوم شهریور ۱۴۰۲ با مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) و با حضور سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به طول امامت و فراز و فرودهای این دوران گفت: مقام معظم رهبری کتابی را تحت عنوان انسان ۲۵۰ سال نوشتند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در کتاب انسان ۲۵۰ سال نوشتند امامان معصوم برای حفظ دین هر کدام متناسب با زمان خودشان با ظالمان برخورد کردند ابراز داشت: حضرت علی (ع) برای حفظ اسلام ۲۵ سال دست به شمشیر نبرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران را بالاترین معجزات الهی دانست و یاد آور شد: اینکه امام راحل با یک عبا و عمامه در برابر تمام نیروهای مسلح زمان شاه، ناتو، آمریکا، شوروی سابق، اروپای متحد و اعراب منطقه در سال ۴۲ قیام کردند و حکومت جمهوری اسلامی را تشکیل دادند بزرگترین معجزه الهی محسوب می شود.

امام جمعه کاشان، مقام معظم رهبری را ادامه دهنده راه امام راحل دانست و یادآور شد: زمانی جرج بوش می گفت تمام گزینه ها روی میز است ولی الان به خاطر تدابیر رهبری چندین سال است که رؤسای جمهور آمریکا حرفی از گزینه نظامی نمی زند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به دیدار چند روز پیش فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب اشاره و افزود: معظم له در این دیدار فرمودند اقتدار نیروهای سپاه باعث شده که آمریکا جرأت نمی کند حتی گزینه نظامی را مطرح کند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه همه ائمه(ع) مامور بودند با روش های مختلف دین را به عنوان ثقل اکبر حفظ کنند، یادآور شد: حضرت علی (ع) ۲۵ سال خانه نشینی و چهار سال و نیم حکومت داری و تحمیل سه جنگ بر حضرت، دین اسلام را حفظ نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: امام حسن مجتبی (ع) با ۶ ماه حکومت داری و بقیه اش صلح و نرمش قهرمانانه، دین اسلام را حفظ کردند، گفت: یکی از حکمت های ائمه(ع) مانند ماجرای سوره کهف در حفظ دین مانند معیوب کردن کشتی توسط حضرت خضر نبی بود تا مساکین از آن بهره ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha