دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

امام جمعه یاسوج گفت: شهیدان رجایی و باهنر توسط منافقین به شهادت رسیدند، خون‌های مقدسی برای انقلاب به زمین ریخته شد و امروز هم برای دفاع از کشور خون‌هایی از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به زمین ریخته می‌شود تا استقلال و ناموس ملت ایران حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج، با اشاره به تفاوت‌های این دنیا با آخرت، اظهار داشت: دنیای مادی خیلی ارزشمند نیست که انسان به آن دل ببندد، آخرت مهم‌ترین جایگاه زندگی است و زندگی پایدار در آنجاست.

وی افزود: بهشت مربوط به انسان‌های مومن است، انسان‌های کافر، فاجر و مشرک در آنجا زندگی نمی‌کنند، یکی از مراتب عذاب جهنمیان همین است که بهشت را می‌بینند و دستشان از آنجا کوتاه است، اگر ایمان داشتند مثل مومنان در بهشت متنعم می‌شدند.

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه با تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: کار در حکومت طاغوتی و تلاش در دولتی که حاکمیت طاغوتی دارد حرام است، هر چه برای دولت‌های طاغوتی تلاش کنید نیز حرام است، حکومت پهلوی حکومت طاغوتی بود چون در مقابل اسلام و ایران ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: این بزرگان توسط منافقین به شهادت رسیدند، خون‌های مقدسی برای انقلاب به زمین ریخته شد و امروز هم برای دفاع از کشور خون‌هایی از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به زمین ریخته می‌شود تا استقلال و ناموس ملت ایران حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: منافقین و تروریست‌ها دست به دست هم دادند که نظام را سرنگون کنند، اما تاکنون نتوانستند چنین غلطی کنند و نظام جمهوری اسلامی قدرت غالب است.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: شهادت فیض است، ما در مقابل دشمنان اسلام چه شهید بشویم و چه بکشیم، در هر صورت پیروز هستیم.

وی به سالروز استعفای رضاخان اشاره کرد و گفت: هم در جنگ جهانی اول و هم در جنگ جهانی دوم کشور زیر چکمه بیگانگان رفت، در جنگ جهانی اول ۴۰ درصد مردم این مملکت یعنی ۸ تا ۱۰ میلیون نفر بر اثر قحطی که انگلیسی‌ها خودشان مسبب آن بودند جان خود را از دست دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای رضاخانی و ۹ لشکر او تنها چند ساعت در مقابل متفقین دوام آوردند و کشور را به آنها بخشیدند، در حالی که در ۸ سال دفاع مقدس اجازه ندادیم وجبی از این خاک به دست دشمنان بیفتد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha