جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
.

حوزه/ امام جمعه چهارباغ ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت ارزیابی عملکرد دولتمردان است و از تلاش‌های شبانه روزی رییس جمهور و دولت مردان در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان تشکر می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به موج حرکت زوار اربعین به سمت کربلای معلی، اظهار داشت: امام صادق (ع) فرمودند: در روز قیامت کسی نیست مگر اینکه آرزو می‌کند کاش از زائران حسین(ع) بود، چون می‌بیند این زائران چه احترامی دارند و خداوند چه لطفی در حق زائران حسین(ع) انجام می‌دهد.

وی با بیان عبارت‌ «نزدیک قله‌ایم»، افزود: موج دشمنی‌ها، استیصالی و انفعالی بودن ترفندها و توطئه‌های دشمن همه و همه تأییدی قاطع بر همین حقیقت است که، «نزدیک قله‌ایم»

حجت الاسلام محمدی، با اشاره به ضرورت توجه و اهمیت امنیت، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در سایه امنیتی که حافظان و مدافعان امنیت کشور بر دوش کشیدند، دانشمندان، محققان، پژوهشگران، مخترعان و مهندسان بسیاری تربیت کرد.

وی افزود: بدترین بلایی که می‌توان بر سر یک ملتِ رو به رشد و پیشرفته وارد آورد، سلب امنیت است.

امام جمعه چهارباغ ضمن تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت فرصت ارزیابی عملکرد دولتمردان است و از تلاش های شبانه روزی رییس جمهور و دولت مردان در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان تشکر می کنیم.

امام جمعه چهار باغ به عضویت ایران در بریکس اشاره کرد و گفت: عضویت ایران در بریکس پیروزی مقاومت در برابر استبداد اقتصادی آمریکا را اثبات می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارباغ، به دستاورد اخیر دفاعی کشور اشاره کرد و یادآور شد: رونمایی از پهپاد مهاجر ۱۰، روحیه «امید» و «ما می‌توانیم» را در ملت تقویت کرد.

وی توجه بیشتر به معیشت مردم را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: انتظار می‌رود در راستای مهار تورم و گرانی‌ها گام‌های موثرتری برداشته شود، اقشار مختلف مردم سال‌هاست که از گرانی‌ها رنج می‌برند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha