شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / میز خدمت نماز جمعه همدان با حضور وزیر علوم و استاندار همدان

حوزه / استاندار همدان با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم تمام توان خود را به کار گرفته و اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات مردم در دستور کار است، گفت: دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی با اقتدار توانست با کشورهای جهان ارتباط بگیرد و در معاهده‌های شانگهای و بریکس عضو شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان ظهر امروز در حاشیه‌ برگزاری میز ارتباطات مردمی در نماز جمعه به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: میز ارتباطات مردمی در راستای طرح ملی سردار شهید سلیمانی و دیدار مستقیم و چهره به چهره با شهروندان و استماع و پیگیری مشکلات آن‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ملاقات‌های چهره به چهره به صورت دقیق مشکلات مردم بررسی می‌شود، گفت: حضور مدیران استان در میز ارتباطات مردمی سبب شده تا روند پیگیری درخواست‌های شهروندان تسریع شود.

استاندار همدان، با اشاره به اینکه امروز میزبان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری‌ در میز ارتباطات مردمی شهر همدان بودیم، اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های استان در هفته‌ دولت بی‌نظیر است و حدود ۱۶ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم تمام توان خود را به کار گرفته و اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات مردم در دستور کار است، یادآور شد: دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی با اقتدار توانست با کشورهای جهان ارتباط بگیرد و در معاهده‌های شانگهای و بریکس عضو شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه اصحاب رسانه و رسانه ملی در هفته دولت اقدامات و عملکرد دولت را منعکس کنند و در اختیار مردم قرار دهند، اظهار کرد: در هفته دولت یک هزار و ۱۷۹ پروژه با اعتباری حدود ۵۶ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha