سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با تبریک هفته دولت بیان داشت: دولتمردان و مسئولان باید سیره شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و برای خدمت رسانی صادقانه و جهادی به مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به همایش عظیم پیاده روی اربعین عظیم اربعین حسینی اظهار داشت:حرکت دلدادگان حریت و آزادگی به سمت کربلای معلی اوج وحدت و اتحاد امت اسلام و آزادگان جهان است.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه از ملت و دولت عراق قدردانی می‌کنیم که با تمام امکاناتش در جهت کمک به زائران امام حسین (ع)ورود پیدا کرده است، گفت: از همه برادران و خواهران در استان، موکب‌های حسینی، سازمان‌ها، ادارات و ستاد اربعین که پای‌کار آمده‌اند تا به این کنگره عظیم کمک کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت سیزدهم در حالی اداره کشور را تحویل گرفت که طبق نقل خود مسئولان دولت دوازدهم خزانه بدون پول را تحویل دولت سیزدهم دادند، خاطر نشان کرد: کسری بودجه، مطالبات پیمانکاران، عدم اختصاص اعتبار برای طرح رتبه‌بندی معلمان، تعرفه‌گذاری پرستاران، بازنشستگان و ده‌ها مطالبه و درخواست این‌چنینی به سمت دولت سیزدهم سرازیر شد،اما رئیس‌جمهور با نگاه به داخل و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، بانشاط و خستگی‌ناپذیر به همراه تیم خود، خدمت به مردم را شروع و خدمات برجسته‌ای را ارائه داد.

وی در پایان بر حل مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و گفت:دولت باید با تلاش دولتمردان در راستای حل مشکلات گرانی ،تورم و ایجاد اشتغال در کشور قدم بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha