شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: تفکر شهیدان رجایی و باهنر برگرفته از فکر و تفکر علوی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بود و تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجاست، نام این دو شهید در جامعه ساری و جاری است.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: اگر چه زمان خدمت شهیدان رجایی و باهنر حتی به یک ماه نیز نرسید، اما در این فرصت خدمت کم، رفتارهای این دو شهید الگوی مطلوبی برای هر دولت، وزیر و خدمت‌گزار در نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر در نزد مردم همچنان پایدار است و هفته دولت فرصتی برای دولتمردان است که این دو شهید را به عنوان الگوی خود قرار دهند، چرا که اگر با همین روش و سیره فعالیت کنند، قطعاً رضایت مردم هم مضاعف می‌شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: از دیدگاه مقام معظم رهبری نیز شهیدان رجایی و باهنر حقیقتاً دو نمونه از یاران برجسته انقلاب و امام خمینی(ره) بودند و زندگی و شهادتشان درس‌آموز بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: تفکر شهیدان رجایی و باهنر برگرفته از فکر و تفکر علوی در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بود و تا زمانی که انقلاب اسلامی پا برجاست، نام این دو شهید در جامعه ساری و جاری است.

وی عنوان کرد: ترور شخصیت‌های برجسته انقلاب از سوی گروهک‌های تروریستی سندی از جنایت‌های آشکار دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: همگان باید تلاش کنند تا همه شئون نظام به ویژه جایگاه ولایت و رهبری که بزرگ‌ترین پایگاه مردمی و ملی است حفظ شود.

وی اظهار کرد: بهترین شخصیتی که امروز توانسته چهره امام خمینی(ره) و شهدا را برای ما تداعی کند، رهبر معظم انقلاب هستند که همیشه باید شکرگزار نعمت ولایت رهبری در جامعه باشیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha