یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / بازدید امام جمعه همدان از تعدادی کارگاه‌ تولیدی

حوزه / امام جمعه همدان با تقدیر از همراهی‌های امام جمعه و مسئولان جورقان در اختصاص قسمتی از مصلی به کارگاه تولیدی، گفت: در شهر و استان همدان صدها حسینیه وجود دارد که هر کدام از آنها می‌توانند به عنوان یک کارگاه تولیدی نقش آفرینی کنند و در اختیار تولیدکنندگان برای توسعه اقتصادی استان و اشتغال جوانان قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی عصر امروز در بازدید از تعدادی از کارگاه‌های تولیدی در سطح استان همدان، با اشاره به یکی از این کارگاه‌ها که در محل مصلی نماز جمعه شهر جورقان برپا شده است، اظهار داشت: کارگاه تولیدی لباس در شهر جورقان، در محل مصلی اقامه نماز جمعه برپا شده و امروز در این مصلی، نه برای نماز که برای بازدید از یک کارگاه تولیدی لباس حاضر شده‌ایم.

وی با تقدیر از همراهی‌های امام جمعه و مسئولان جورقان در اختصاص قسمتی از مصلی به کارگاه تولیدی، گفت: در شهر و استان همدان صدها حسینیه وجود دارد که هر کدام از آنها می‌توانند به عنوان یک کارگاه تولیدی نقش آفرینی کنند و در اختیار تولیدکنندگان برای توسعه اقتصادی استان و اشتغال جوانان قرار گیرند.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه این کار نه اشکال شرعی دارد و نه آسیبی به اقامه نماز وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: قرار نیست از یک حسینیه و مصلی تنها برای یک روز استفاده شود و این ظرفیت بسیار مناسبی است که باید در دیگر مراکز نیز به آن توجه شود.

وی با تأکید بر نقش کارگاه‌های تولیدی و کارآفرینان در عرصه رشد اقتصادی، یادآور شد: مسئولان لازم است تا موانع را از سر راه تولیدکنندگان بر دارند و به معنای واقعی کلمه حامی تولید کنندگان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه عمده‌ترین سرفصل اقتصادی برای پیشرفت اقتصاد مسئله‌ تولید است، اظهار کرد: بهبود معیشت مردم، مسئله‌ اشتغال و افزایش قدرت خرید وابسته‌ به تولید داخلی است که باید برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل شد.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی حضور در میدان تولید یک جهاد است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است که تولید و اقتصاد کشور را با مشکل روبرو کند و برای آن شبانه روز در حال برنامه ریزی است، در مقابل هر کس برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن تلاش کند عمل او مصداق جهاد است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، تصریح کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اگر نیت‌ها در این عرصه خدمت به کشور و خدمت به مردم برای خاطر خدا باشد، حضور در این میدان بزرگ‌ترین عبادت‌ها است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha