یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1105474
۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
تصاویر/ آیین رونمایی از نرم افزار نورالمواکب 2

حوزه/نرم افزار نور المواکب ۲ به همت معاونت تهذیب مدارس سطح یک حوزه علمیه قم و با همکاری ستاد اربعین تهیه و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن آزادی در آئین رونمایی از نرم‌افزای نورالمواکب ۲ که به همت معاونت تهذیب مدارس سطح یک حوزه علمیه قم و با همکاری ستاد اربعین تهیه شده است، امروز در مدرسه عالی دارالشفا رونمایی شد اظهار کرد: این نرم‌افزار نسبت به نسخه قبلی از نظر گرافیکی به روز شده است.

دانلود "نرم افزار موبایلی نورالمواکب"

مشخصات نرم افزار

وی با اشاره به اینکه برخی از بخش‌های این نرم افزار نیز ارتقا یافته است، مطرح کرد: برای تهیه این نرم افزار صدها ساعت زمان اختصاص پیدا کرده است که مهم‌ترین شرط استفاده از آن اطلاع‌رسانی مناسب است.

معاون تهذیب مدارس سطح یک حوزه علمیه قم با بیان اینکه اطلاعات این نرم افزار از اطلاعات ستاد اربعین فراتر است، عنوان کرد: باید برای این نرم افزار اطلاع‌رسانی گسترده‌ای صورت بگیرد، چرا که اگر محتوا به طلاب برسد، روحانیون در انجام وظایف خود کوتاهی نخواهند کرد.

گفتنی است: مواکب حسینی با انواع پذیرایی‌ها آماده میزبانی زائران کربلا هستند. طلبه زائر هم علاوه بر توجه به بهره معنوی خویش شایسته است توشه تبلیغی خود را بردارد و در جای جای سفر، در جمع زائران ایرانی نور افشانی کند و نور مواکب حسینی باشد.

نور المواکب مشتمل بر مطالبی برگزیده و دسته‎بندی شده پیرامون زیارت و تبلیغ چهره به چهره در سفرهای زیارتی، است.

این نرم افزار حاصل همکاری معاونت امور مدارس علمیه سطح یک قم و کمیته فرهنگی، آموزشی ستاد مرکزی اربعین است که با توجه به استقبال طلاب و اساتید از این نرم افزار، در آستانه اربعین سال ۱۴۴۵ نسخ ۲ نرم افزار با تغییراتی تقدیم می گردد.

این تغییرات عبارت از افزایش بخش «لبیک یا قرآن» با دهها صفحه مطلب دسته بندی شده قرآنی؛ افزودن صوت قرائت زیارت اربعین؛ بهبود طراحی گرافیک و رفع برخی از مشکلات فنی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد علیزاده IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    سلام خیلی خوب است