دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع اربعین حسینی در خوی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: امسال نیز همانند سال‌های قبل تجمع جاماندگان اربعین در شهرستان خوی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محسن مسلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، اظهار داشت: تجمع بزرگ اربعین برای دوازدهمین سال متوالی همزمان با اربعین حسینی از ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان شیخ نوایی خوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری این تجمع عظیم مردمی آماده شده تا عزاداران حسینی و جاماندگان از پیاده روی اربعین در فضایی معنوی دل‌های خود را به کربلای معلی رهسپار کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: این تجمع با حضور قشرهای مختلف مردم، مداحان، هیئات مذهبی و خانواده‌ها با سخنرانی امام جمعه خوی برگزار می‌شود و با عزاداری و قرائت زیارت اربعین پایان می‌یابد.

وی با تقدیر از تلاش‌های شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان غربی و عوامل دفتر خبری شهرستان خوی در پخش زنده این تجمع از شبکه‌های رسانه ملی برای چندمین سال متوالی، خاطرنشان کرد: رسانه‌های اربعینی به عنوان اصلی‌ترین انعکاس دهنده اخبار دینی طی چند سال اخیر در انعکاس زیبایی‌های بزرگترین تجمع سالیانه بشر و معرفی آن به جهانیان نقشی غیرقابل انکار دارند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha